انیمه صنعتی بسیار رو به رشد است. در سال های اخیر تمام دنیا مخاطب این آثار ژاپنی شده اند و سریال ها و فیلم های این ژانر توانسته اند به موفقیت های زیادی برسند. یکی از این موفقیت ها معرفی فرانچایز هایی بوده که توانسته اند طرفداران زیادی پیدا کرده و مخاطبین فراوانی داشته باشند. این امر باعث ساخته شدن محصولات مختلفی از جمله اکشن فیگور و … بر اساس این فرانچایز ها شده است

در این مقاله به محصولاتی میپردازیم که برای هر طرفدار انیمه ای بسیار مناسب اند

ماهیتابه Calcifer

برای سرآشپز ها و علاقه مندان به غذا و انیمه ماهیتابه “Calcifer Benelic” را هدیه ببرید، میتوانید با آن پنکیک و حتی بیکن و تخم مرغ  بپزید و عکس حک شده Calcifer را روی آن ها بیاندازید. چنین ماهیتابه ای هم اجاق گاز و هم قلب شما را گرم نگه میدارد اما باید یک طرفدار دو آتشه انیمه باشید.

فیگور مقیاس ششم ultraman

این فیگور بر اساس “Ace Suit” از انیمه “Ultraman” توسط شرکت “Threezero” به طرفداران انیمه اجازه میدهد تا قهرمان مورد علاقه خود را زنده کنند. این اکشن فیگور با مفصل بندی بالا و  انواع لوازم جانبی و اکسسوری در مقیاس ششم تولید شده و برای افرادیست که صفحه نمایش پویا را ترجیح میدهند.

ست کلکسیونی ROBO-DOU

شاید دوستان کلکسیونر شما هدیه ای جذاب تر بخواهند، ست کلکسیونی “ROBO-DOU Ingram Unit 2 Unit 3” ساخته شرکت “Threezero”، شامل بسیاری از ویژگی های الهام گرفته شده از ورژن “Mobile Police Patlabor” برای افزایش محبوبیت این فرانچایز است. با این اکشن فیگور های کلکسیونی مرور زمان و نوستالژی دوران کودکی را هدیه کنید.

کوله پشتی Pokémon pikachu

با این کوله پشتی کوچک “Sepia Pikachu” ساخته شرکت “Loungefly” به دوستان خود کمک کنید تا کلکسیون خود را کامل تر کنند. این کوله پشتی شایان ستایش دارای طرحی از یک پیکاچو است که اطراف آن را گل‌ ها و جنگل احاطه کرده و چه برای طرفدار نوپا و چه برای طرفداران کهنه‌ کار “پوکمون” مناسب است.

ساعت رومیزی Jiji

ساعت رومیزی “Jiji” ساخته شرکت “Benelic” کادویی عالی برای دوستان طرفدار استودیو “Ghibli” است. یک مجموعه مجسمه روی میز میتواند بهترین دکوری شما در خانه باشد. حتی در اداره یا در مدرسه، طراحی زیبا و گوش های بزرگ جیجی تضمین کرده اند که لبخند را به هر چهره ای بیاورند.

فیگور کلکسیونی Super saiyan goku

این هدیه هر طرفدار انیمه ای را به وجد می آورد.  یک فیگور کلکسیونی رنگارنگ و قدرتمند از فرانچایز “Dragon Ball”، این فیگور کلکسیونی “Super Saiyan Goku” ( انفجار مشت اژدها ) تولید شده توسط شرکت “Bandai” باید به کسی هدیه شود که منبع الهام شماست یا کسی که به منبع الهام نیاز دارد.

فیگور کلکسیونی Naruto uzumaki

این نسخه کلکسیونی از “ناروتو” در ژست نبرد او جریان می یابد و سکانسی عالی را با جزئیات خیره کننده زنده میکند. پویا و واقعی، این فیگور کلکسیونی از ناروتو اوزوماکی ( نسخه جنگ جهانی “شینوبی” ) ساخته شرکت “MegaHouse” مایه حسادت و هیبت همه خواهد بود.

ترجمه ای از طناز رجبعلی

مقاله ای ترجمه شده از سایت سایدشو