هر کدام از ما شخصی را میشناسیم که طرفدار “مارول” باشد به همین دلیل است که این راهنمای هدیه از دنیای مارول را برای سال 2021 آماده کرده ایم. از “مردان ایکس” گرفته تا “انتقام‌ جویان” هدیه ای منحصر به فرد برای هر طرفدار وجود دارد، خواه عاشق کتاب های مصور باشد یا علاقه‌مند به سینما.

در این فهرست تعدادی از بهترین هدایا برای طرفداران مارول را معرفی میکنیم.

مجسمه Stan lee

با این مجسمه لوکس از شرکت “آیرون استودیو” به نویسنده ای که مارول مدیون اوست ادای احترام کنید. “استن لی” در این مجسمه  ژست گرفته و پایه ای تشکیل شده از دنیای مارول دارد که شامل کلاه “آیرون من”، چکش “ثور”، “سپر کاپیتان آمریکا” و جعبه ای با آرم مردان ایکس است.

Kitty pryde and lockheed

این مورد بیشتر از یک هدیه ست. “کیتی پراید” که با نام “Shadowcat” نیز شناخته میشود. برای چندین دهه یکی از اعضای ارزشمند مردان ایکس بوده و با نگهبان‌ ها و هر گونه تهدید دیگری برای جهش یافته‌ ها مبارزه میکند. در این مجسمه او با همراه قابل اعتمادش “لاکهید” از مکانیکی کوانتومی آماده است تا با “Colossus” متحد شود.

Nano gauntlet

آیا تا به حال آرزو کرده اید که فقط با یک بشکن بتوانید واقعیت را عوض کنید؟ خب با “Hot Toys’ Nano Gauntlet” از “Avengers: Endgame” نمیشه گقت که میتوانید اما حداقل ارزش یک عکس را دارد. خرید برخی اکسسوری ها اجتناب ناپذیر است؛ مانند تهیه این دستکش برای یک طرفدار مارول، دستکشی که هر شش سنگ ابدیت را دارد.

Capitan Marvel

وقتی “کارول دنورز” را در کنار خود دارید هیچ ستاره ای دور از دسترس نیست و این مجسمه از “کاپیتان مارول” از مجموعه “Avengers Assemble Sideshow” کارول را در بهترین ژست خود نشان میدهد. هر چه نباشد او قهرمان فضاست برای افزایش قدرت “فوتون”. این نسخه انحصاری همچنین دارای یک پرتره جایگزین با “موهاوک” نمادین کاپیتان مارول است. اگر طرفدار مارولی را میشناسید که طرفدار این انتقام جو نیز هست خرید این مجسمه واجب است.

Marvel comics : cooking with deadpool

در کمال تعجب قرار است درباره دستور تهیه غذا صحبت کنیم، آن هم با این کتاب آشپزی که توسط “Insight Editions” منتشر شده است. “Merc with a Mouth” که ممکن است به عنوان “هیتمن گرسنگی” نیز شناخته شود. صفحات دستور پختی دارد که به شما این امکان را میدهند تا غذا های مورد علاقه “ددپول” را مرور کنید و بپزید. به علاوه برای دسر میتوانید آن شیرینی را با اکشن فیگور کلکسیونی “Deadpool : One Scoops” سرو کنید.

Taskmaster premium format

قبل از اینکه “ناتاشا رومانوف” در فیلم سینمایی “بلک ویدو” با “آنتونیا دریکوف” به عنوان “Taskmaster” روبرو شود این لقب، عنوان “تونی مسترز” بود. Taskmaster اصلی از دشمن های افسانه‌ ای انتقام‌ جویان است که میتواند فورا سبک مبارزه هر کسی را که با او‌ مبارزه میکند تقلید کند. با این مجسمه ترکیبی از “سایدشو”، کل زرادخانه انتقام‌ جویان را هدیه کنید.

Shang chi bracelet

این دستبند برنجی از شرکت “RockLove” که مستقیما از فیلم “Shang-Chi : Legend of the Ten Rings” الهام گرفته شده است، دقیق ساخته شده و در سه اندازه تولید شده است. مانند Shang-Chi و “Wenwu” شما میتوانید با تکان دادن مچ خود از قدرت حلقه ها استفاده کنید یا حداقل تصورش کنید. این زیور آلات عجیب و غریب، ترکیبی عالی از سرگرمی و کلکسیون بوده و برای طرفدار های مارول و این فرانچایز جدید “MCU” میتواند هدیه مناسبی باشد.

Mystique fine art print

پوست آبی، موهای قرمز، چشمان زرد و اهدافی مرگبار، پوستر هنری زیبای “Mystique” اثر “دارن تان” جهش یافته ای را نشان میدهد که چهره واقعی اش به اندازه نیت واقعی اش مرموز است. در این پرتره چشمگیر به نظر میرسد آخرین ماموریت Mystique یک موفقیت شگفت انگیز به همراه داشته. چه با قاب و چه بدون قاب و چه در قالب پرینت فلزی آلومینیومی و HD، میتوانید با این هدیه کلکسیون یک کالکتور مارول را کامل کنید.

ترجمه ای از طناز رجبعلی

مقاله ای ترجمه شده از سایت سایدشو