در کمیک های دی سی، بتمن با دشمنان بی پایانی روبرو شده است. بتمن از مبارزات بی پایانش با جوکر گرفته تا مبارزات کمرشکنش با Bane، دائماً توسط مخالفانی که امیدوارند شهر گاتهام را در هم بشکنند، فتح یا اسیر خود کنند، به چالش کشیده می شود.

بدیهی است که ما بسیاری از این تبهکاران را روی پرده دیده ایم. فیلم‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی بتمن لایو اکشن شاملآدم بدهای بزرگی مثل  ریدلر، تو-فیس، هارلی کویین و پویزن آیوی هستند. ما تصاویر بی شماری از شاهزاده دلقک جنایت و همچنین زن گربه ای را دیده ایم. اخیراً، پنگوئن برای شیطنت در فیلم The Batman (2022) دوباره ظاهر شد و دوباره در سریال تلویزیونی انفرادی خود ظاهر خواهد شد.

با در نظر گرفتن این موضوع، ما می خواهیم چهره های ناآشنا بیشتری را در DCU آینده ببینیم. در زیر ما شرورهای کامیک دی سی را که باید بعداً روی صفحه ظاهر شوند معرفی می کنیم. بعلاوه، در نظر خواهیم گرفت که چگونه آنها می توانند در دنیای سینمای تلویزیونی/فیلم از قبل، جای ثابت بگیرند.

 

کلی فیس – Clayface

 

شخصیت شرور DC

 

Clayface در صدر فهرست مورد تقاضای ما قرار دارد. اگرچه Clayface در بسیاری از فیلم‌ها و نمایش‌های انیمیشن DC حضور داشته است، اما هنوز او را در اکشن زنده ندیده‌ایم. اما مجموعه تلویزیونی اسپین آف جدید با بازی پنگوئن کالین فارل ممکن است ترفندی برای نمایش این شخصیت شرور باشد.

در دی سی کامیکس، باسیل کارلو یک هنرپیشه سخت کوش است که برای مشاوره شغلی به پنگوئن روی می آورد. پنگوئن مقداری خاک رس عرفانی به کارلو می دهد که به کارلو اجازه می دهد خود را هم از نظر فیزیکی و هم از نظر احساسی متحول کند.

با این خاک رس، کارلو می‌تواند DNA هر کسی را که لمس می‌کند کپی کند و سپس به آن‌ها تغییر شکل دهد. اما در ازای این توانایی جدید، او باید برای پنگوئن مرتکب جنایت شود. در نهایت این کار اشتباه روح او را می پیچد و تغییر مجدد را برای او غیرممکن می کند. اما او در نقش کلی فیس بیشتر از همیشه در نقش باسیل کارلو مشهور است.

 

بتمنی که می خندد – Batman Who laughs

 

شخصیت شرور DC

 

بتمن که می خندد همتای بتمن در چند جهانی تاریک است. در زمین 22، یک جوکر در حال مرگ تصمیم می گیرد همه افراد گاتهام را با خود ببرد. او شهر و همچنین بیمارستان کودکان را وحشت زده می کند تا اینکه بتمن گردنش را می شکند. مرگ جوکر سمی را به درون بتمن رها می کند و باعث می شود بروس وین به بتمن هیولایی که می خندد تبدیل شود.

تحول بتمن کند و شوم است. او متحدانش از جمله سوپرمن را سلاخی می کند. مرگ آنها وحشیانه و خونین است. این یک خط داستانی بسیار وحشتناک است و به مراتب بیشتر یادآور ژانر ترسناک است تا اکشن ماجراجویی. اما اجرای آن روی صفحه می‌تواند مسحورکننده و وحشتناک باشد.

 

اکشن فیگور بتمن | Batman | بن افلک از فیلم فلش برند McFarlane Toys

 

مترسک – Scarecrow

 

شخصیت شرور DC

 

البته مترسک بخشی از سه گانه شوالیه تاریکی اثر کریستوفر نولان است. اما جاناتان کرین از نولانورس بسیار رام‌تر از چیزی است که امیدواریم روزی روی پرده ببینیم. تصویر بالا، نگاه Scarecrow در Fear State است. این کمیک، مترسک را بیشتر به یک نقش شرور درجه یک ارتقا می دهد. در آن او مصمم است تا شهر گاتهام را با وادار کردن شهروندانش به رویارویی با بزرگترین ترس هایشان دوباره اختراع کند.

کرین متقاعد شده است که بتمن زمانی با ترس روبرو شده و بر آن غلبه کرده است و او را تبدیل به قهرمان امروزی کرده است. بنابراین Scarecrow می خواهد به آن در مقیاس بزرگتر دست یابد. او همچنین در حین اجرای آن نقشه بسیار ترسناک به نظر می رسد، برخلاف لباس و کیسه حصیری هنوز سرد، اما در نهایت زمینی تر و کیف حصیری بتمن آغاز می شود.

 

دادگاه جغدها – Owls Court

 

شخصیت شرور DC

 

یک گروه شرور مورد علاقه طرفداران، دادگاه جغدها یک توطئه باستانی است. آنها یک کابوس زمزمه شده هستند. داستان ترسناکی که در اطراف آتش نشانده شده است. دادگاه با کنترل شهر گاتهام برای قرن ها، از قتل و سایر ابزارهای نفوذ برای دستکاری گاتهام از سایه ها استفاده می کند. دادگاه خود موجودات ترکیبی انسان/جغد هستند، در حالی که قاتلان آنها – “تالون” – انسان هایی هستند که ماسک جغد می پوشند.

برخلاف بسیاری از تبهکاران بتمن، دادگاه بروس وین را هدف قرار می دهد زیرا او می خواهد شهر گاتهام را بازسازی کند. در نهایت، با روش امیدوارکننده ای که بتمن به پایان رسید، دنباله ای به رهبری رابرت پتینسون می تواند به راحتی در این طرح کمیک معروف به هم گره بخورد.

 

اکشن فیگور بتمن Knightfall سری دی سی مولتیورس برند McFarlane Toys

 

آقای شکوفه – Mr. Bloom

 

شخصیت شرور DC

 

آقای بلوم یک دلال قدرتمند است که “دانه” می فروشد. این رآکتورهای فناوری نانو در داخل خریداران «کار گذاشته می‌شوند» که سپس ابرقدرت‌ها را توسعه می‌دهند. با این حال، دانه ها آنها را می کشند. با این حال، بلوم تا زمانی که در حال ریشه کن کردن فساد در شهر گاتهام است، به عملیات خود ادامه می دهد. در نهایت، هدف او این است که یک مسابقه کامل از متاانسان های شکوفا را بسازد تا جایگزین جامعه بتنی از خود راضی گاتهام شود.

خود بلوم نیز یک فراانسان است. او که نقش باغ را بازی می‌کند، بسیار قد می‌کشد و از پیچک خود مانند «ریشه» برای ایجاد خرابی استفاده می‌کند. در حالی که قدرت‌های او با قدرت‌های دختر سبز ما Poison Ivy متفاوت است، اما دیدگاه او از یک گاتهام بازسازی‌شده، همانطور که در بالا نشان داده شد، چندان متفاوت نیست. بنابراین در حالی که بلوم عجیب و غریب است و کمی یک شرور درجه پایین تر است، ما فکر می کنیم که او می تواند با نوشتن مناسب و SFX بدرخشد.

 

مد هتر – Mad Hatter

 

شخصیت شرور DC

 

جرویس تچ / مد هتر شرور یکی از اعضای سرکش گالری بتمن، از کنترل ذهنی تکنولوژیکی برای دستکاری قربانیان خود استفاده می کند. او همه را از شهروندان گاتهام سیتی تا سایر اعضای گالری Rogues در اختیار دارد. چیزی که مد هتر را به یک شرور جالب تبدیل می کند، انگیزه نامشخص او است. گاهی اوقات این پول است که او به دنبال آن است. گاهی اوقات به نظر می رسد که او فقط می خواهد مردم را رنج بکشد.

یکی از 52 خط داستانی جدید Mad Hatter شامل این است که او با Black Mask به نمایش در می آید. پس خیلی جالب خواهد بود، اگر Mad Hatter در گوشه ای از رسانه های DC جایی که بلک ماسک زمانی در آن حضور داشت – با پرندگان شکاری خارق العاده هارلی کوئین ظاهر شود. شخصیت پردازی رنگارنگ و جذاب مد هتر در آلیس در سرزمین عجایب، او را برای این طرف از چندجهانی مناسب می کند.

 

اکشن فیگور بتمن | Batman | سری دایرکت برند MCFarlane به همراه کتاب کامیک بلک آدام

 

هوگو استرنج – Hugo Strange

 

شخصیت شرور DC

 

پروفسور هوگو استرنج یک نابغه است. او یک دانشمند شرور با مهارت های مبارزه تن به تن خارق العاده است. جالب تر از همه، او یکی از اولین شخصیت های کمیک دی سی است که هویت واقعی شوالیه تاریکی را کشف کرده است. او این کار را از طریق عقل، استنتاج و حملات عاطفی متمرکز بر سلامت روان بتمن انجام می دهد. در نهایت او همچنین می تواند افکار عمومی را قاطعانه علیه افراد بیدار معطوف کند.

زمانی بتمن یک کشف هویت را به چالش کشید، اما هرگز به نتیجه نرسید. هوگو استرنج باید کسی باشد که این معما را حل کند. او برای مدت کوتاهی در برنامه تلویزیونی فرعی Gotham ظاهر می شود، اما واقعاً می تواند آسیب هایی را در DCU جدید وارد کند.

 

کراک قاتل – Killer Croc

 

شخصیت شرور DC

 

اگر King Shark از The Suicide Squad چیزی را ثابت کند، این است که شخصیت های هیولاهای غول پیکر یک موفقیت مطمئن برای DC هستند. Waylon Jones، با نام مستعار Killer Croc، از یک بیماری پزشکی رنج می برد که باعث ظاهر خزنده او می شود. او با کشتی گرفتن با تمساح برای یک سیرک، نامی برای خود دست و پا می کند. سپس، او به یک تجارت پرسودتر روی می‌آورد: اداره جنایات زیرزمینی در گاتهام.

کراک مدت زیادی است که با بتمن می جنگد. معروف‌ترین طرح او احتمالاً در Hush است، جایی که جهش بیشتر باعث می‌شود او به حالت درنده اولیه بازگردد. با این حال، همراه با بسیاری از شرورهای دیگر در طول Hush، کراک به سختی کنترل اعمال، احساسات یا افکار خود را در دست دارد.

بنابراین بتمن احساس می کند که مجبور است به همه آنها کمک کند. و این یک فیلم یا نمایش زنده بتمن است که ما کاملاً دوست داریم آن را تماشا کنیم.

 

اکشن فیگور بتمن داون بریکر | Dawnbreaker Batman | برند McFarlane Toys

 

ترجمه از هادی شنوایی – برگرفته از سایت سایدشو

https://www.sideshow.com/blog/batman-villains-who-should-appear-next