طرفداران “دی سی کامیکس” میتوانند خوشحال باشند زیرا هزاران پروژه لایو اکشن DC  در سال 2022 و پس از آن منتشر خواهند شد که بسیاری از آن ها اعلام شده اند اما تمام جزئیات هنوز گفته نشده است. با توجه به این که بسیاری از این پروژه‌ ها توسط زنان و رنگین پوستان روایت میشوند فضای بیشتری برای این قصه های متنوع وجود دارد.

بنابراین با توجه به ساخت فیلم‌ های تأیید شده برای “Black Canary” و “Zatanna”، در نظر داریم تا دیگر شخصیت‌ های DC Comics که ممکن است در آینده در یک مجموعه تلویزیونی یا فیلم سینمایی حضور داشته باشند را معرفی کنیم.

HAWKGIRL

“دختر شاهین” یک جنگجوی فناناپذیر است که در طول قرن ها تناسخ یافته. با دانستن هیچ چیز دیگری در مورد این شخصیت یا نام اصلی غیر قهرمانی او، “کندرا ساندرز” باید قبول کنید که یک سریال هیجان انگیز با ایده دنبال کردن این شخصیت در طول زمان میتواند موفق باشد. البته “CW’s Legends of Tomorrow” از Hawkgirl و “Hawkman” برای قصه خود استفاده کرده است. Hawkgirl در چند جهان زنده میماند بنابراین امکانات برای یک قصه انفرادی جدید بی پایان است.

JONATHAN KENT

شاید از فیلم های “سوپرمن” خسته شده باشید متوجه هستیم و به همین دلیل است که به جای “کلارک کنت” باید یک فیلم سوپرمن با محوریت شخصیت “جاناتان کنت” تولید شود. این شخصیت  در حال حاضر در سریال “سوپرمن و لوئیس” از شبکه “CW” حضور دارد. با این حال دیدن یک اقتباس روی پرده بر اساس سری کامیک های جدید “Son of Kal-El DC Comics” که قدرت‌ های “کریپتونی” را با روزنامه‌ نگاری برنده جوایز “لوئیس لین” برای ایجاد دسیسه‌ های اجتماعی و مضامین مهم ترکیب میکند عالی خواهد بود.

VIXEN

“ویکسن” در سریال هایی مانند Legends of Tomorrow زمان زیادی روی صحنه نمایش بوده است. او حتی یک سریال انیمیشنی DC با‌ نام خود دارد  اما ما بیشتر قصه “Mari McCabe” را دیده‌ ایم و بسیار عالی خواهد بود که بیشتر از ماجراجویی های “Amaya Jiwe” در “Justice Society of America” یا سال‌ هایی که برای محافظت از “Anansi totem” در دهکده‌ اش سپری کرده است ببینیم. او در Legends of Tomorrow به خط زمانی اصلی خود باز میگردد. بنابراین سریال یا فیلم سینمایی خودش میتواند بیشتر از لحظه‌ هایی که در سریال های CW دیدیم قصه او را روایت کند و تماشای یک سریال یا فیلم سینمایی ابرقهرمانی در آفریقا میتواند بسیار جالب باشد. زیرا این همان رشد بین المللی است که میخواهیم.

JO MULLEIN

علاوه بر یک فیلم لایو اکشن “گرین لنترن” که در موردش صحبت نمیکنیم زیرا هیچ محتوایی از گرین لنترن را روی صفحه نمایش نداریم. فکر میکنیم پروژه بعدی فانوس از هر رنگ یا نوعی باید درباره “Sojourner “Jo” Mullein” باشد. یکی از گرین لنترن ها که قدرت های خود را از طریق قدرت اراده به کار میگیرد. جو قهرمان گروه “DC Young Animal Far ” است و هر فیلم سینمایی یا مینی سریالی که آن قصه را روایت کند مطمئناً با هیجان، تمجید و تجلیل روبرو خواهد شد.

MISS MARTIAN

“خانم مریخی” در مجموعه انیمیشنی “Young Justice” و همچنین سریال “Supergirl” از CW ظاهر شد. او یک “مریخی سفید” است که خود را به عنوان یک “مریخی سبز” نشان میدهد. با این که مریخی های سفید زمانی نژاد مریخی های سبز را سلاخی کردند اما “M’gann M’orzz / Megan Morse” ذاتا خوب است. او قبل از این که قهرمانی را به تنهایی دنبال کند مدتی با “تایتان های نوجوان” کار کرد. هرچند بیش از همه دوست داریم قصه توسعه او را یا ماجراجویی هایش با “Martian Manhunter” در حالی که ستاره‌ ها را برای یافتن مریخی‌ های دیگر جستجو میکنند ببینیم زیرا به اندازه کافی در فیلم ها ابرقهرمان زمینی داریم و وقت آن رسیده که به فضا برویم.

NIGHTWING

“رابین تایتان” به عنوان “نایت وینگ” ارتقا یافته است اما این یک سریال تیمی است و بنابراین تک تک پس‌ زمینه‌ های تایتان‌ ها را عمیقاً بررسی نمیکند. در دنیای ایده آل، هر تایتان قبل از این که در یک تیم به سبک “لیگ عدالت” عضو شود یک فیلم انفرادی خواهد داشت اما در حال حاضر ما دنبال یک اثر در مورد Nightwing در “Blüdhaven” هستیم . مثلا سریالی لایو اکشن با الهام از کامیک، حتی با هنرپیشه هایی متفاوت با هنرپیشه های سریال Titans

DAMIAN WAYNE

صحبت از اعضای خانواده خفاش شد، “دامیان وین” فرزند “بروس وین” و رئیس “لیگ قاتلان”، “تالیا الغول” است. او پنجمین فرزندیست که هویت رابین را به خود اختصاص داده و اغلب بین دو خط خونی خود، یکی متعلق به شروران و دیگری متعلق به قهرمانان درگیر است. در حالی که طرفدار ها در نهایت میخواهند Damian را در سریالی شبیه به ماجرا های خانوادگی “Wayne Family Adventures” ببینند. هر فیلم یا سریال تلویزیونی که در حال کاوش در مبارزات این کودک باشد، برداشت تازه‌ ای از مجموعه لایو اکشن “بتمن” خواهد بود.

HARLEY QUINN

“هارلی کویئن” از  قبل فیلم انفرادی و فانتزی خود را دارد به علاوه او در فیلم های “Suicide Squad” نیز حضور داشته است. با این حال فکر میکنیم معشوقه شاهزاده جنایت میتواند در یک سریال لایو اکشن بدرخشد. امکانات بی‌ پایان است به‌ ویژه زمانی که نتوانیم از این شرور پُر طرفدار سیر شویم.

NUBIA

“دنیای سینمایی دی سی” در راه اندازی چند جهانی خود کار شگفت انگیزی به انجام رسانده است پس چرا فقط به نسخه‌ های مختلف The Flash” ،Supergirl” و Batman بسنده کنیم ؟ زمین چند بعدی مناسب شخصیت “Nubia” است اگرچه “پرنسس دایانا” یا همان “Wonder Woman”  و Nubia در کامیک ها همزمان در “Earth Prime” حضور دارند اما Nubia هرگز در فیلم های DC ظاهر نشده است. البته میدانیم که “آمازون های” “Themyscira” اخیراً توسط “Darkseid” نابود شده اند مگر این که Nubia از “Doom’s Doorway” زیرزمینی محافظت کرده و زنده مانده باشد. در نهایت تنها حضور  احتمالی او در لایو اکشن های DC در دنیایی موازی با دایانا خواهد بود.

ترجمه ای از طناز رجبعلی

مقاله ای ترجمه شده از سایت سایدشو