در این مقاله به بررسی برخی از موارد پُرطرفدار دهه 1980 و 1990 به عنوان نوستالژی خواهیم پرداخت. فرقی نمیکند در آن زمان بزرگ شده باشید یا طرفدار آثار مدرن باشید. این نوع مقاله ها نور جدیدی بر فیلم‌ ها ، موسیقی ها و برنامه های تلویزیونی قدیمی می‌ افکنند و اینبار نوبت فرانچایز “پوکیمون” است.

مطمئناً پوکیمون ها برای نبرد ساخته شده اند. شما این هیولا های جیبی را به تیم تبدیل کرده و امیدوار هستید تا در لیگ مشهور پوکیمون پیروز شوید. اما چیزی جذاب تر از مبارزه در مورد پوکیمون ها وجود دارد.

کلکسیونر های پوکیمون و فیگور آن ها احتمالاً این را بهتر بدانند. ارزش مهمی درباره آن ها وجود دارد به نام “cuteness” که نه به سطح آسیب وارد شده در طول حمله ربطی دارد نه به مبارزه آن ها. بلکه برای کسانی که به دلیل بانمک بودن اکشن فیگور های پوکیمون آن ها را جمع آوری میکنند مهم است. بنابراین در این مقاله تعدادی از بامزه ترین پوکیمون ها را فهرست کرده ایم.

RAICHU

در این فرانچایز تکاملی ، “پیکاچو” همیشه بیشترین عشق را دریافت میکند و این عادلانه است. مثلا “رایچو” را در نظر بگیرید؛ این نوع الکتریکی به سادگی با لذت بخش ترین انرژی جرقه میزند. علاوه بر این رنگ نارنجی آن را شبیه یک کدو تنبل بسیار بامزه میکند , دیگر چه میخواهید؟

EEVEE

همه “ایو” را دوست دارند و نمیتوانیم کسی را سرزنش کنیم. این نوع نرمال و خزدار دوست خوبیست و بسیاری از کلکسیونر ها میخواهند تا حد ممکن زمان بیشتری را با Eevee بگذرانند که با آن چهره بامزه طبیعی به نظر میرسد.

PIPLUP

“پیپلاپ” یک بچه پنگوئن آبیست. این موجود کاملا گرد و بامزه، وفادار و دوست داشتنی است. حتی آوای نامش نیز باعث لبخند میشود و همان سرگیجه پریدن کودکی در گودال را تداعی میکند. چند بار به خود بگویید پیپلاپ مطمئناً پوزخند خواهید زد.

MINCCINO

درواقع “Minccino” در اصل نوعی “چینچیلا” است که مانند ابر های قلمروی حیوانات است. گوش‌ های بزرگ، دم‌ های کرکی نوع نرمال و چشم‌ های بامزه آن ها در پُرطرفدار بودنشان مؤثر است و البته با توجه به طراحی های هوشمندانه تمام این شخصیت ها موضوع عجیبی نیست.

TOGEPI

او فقط یک بچه است. “توگپی” در واقع آنقدر نوزاد و بی گناه است که تخم خود را پس از بیرون آمدن به عنوان منبع راحتی با خود حمل میکند. این پوکیمون با قابلیت رفاقت بالا تکامل می یابد و در تریل های کوچک صحبت میکند. او درواقع یکی از بامزه ترین پوکیمون های این فرانجایز است.

CUBONE

محبوبیت “Cubone” به طور مستقیم با عشق مردم به رسم و رسومات هالووین مرتبط بوده و دقیقا به همین منظور طراحی شده است. بنابراین اگر چیز های شبح وار برای شما جذاب باشند. این هیولای کوچک پوکیمون میتواند بخشی از کلکسیونتان باشد.

VULPIX

آیا شما طرفدار روباه هستید ؟ پس عاشق “Vulpix” خواهید شد. Vulpix که برداشتی دوست‌ داشتنی از افسانه “روباه نه‌ دم” است. یک پوکیمون از نوع “Fire” بوده که شبیه روباه های بامزه به نظر میرسد اما به عنوان یک پِت نیز به حساب می آید.

BUTTERFREE

دوستداران حشرات مراقب باشید زیرا اگر مراقب نباشید این یکی شما را دیوانه میکند. چهره بامزه و بنفش و بال‌ های زیبای “Butterfree”، این نوع “Bug/Flying” را به یک دارایی جذاب و شایان ستایش برای مجموعه پوکیمون شما تبدیل کرده اند.

TEDDIURSA

نام “تدیورسا” در اصل “خرس” است. این شخصیت به طرز احمقانه ای بامزه است. حال گوش های بزرگ و بدن گرد این نوع معمولی را نیز به اسم و شخصیت پردازی اش اضافه کنید بی دلیل نیست که از پُرطرفدار ترین پوکیمون هاست.

BULBASAUR

همه ما در کودکی طرفدار دایناسور ها بوده ایم. خوب ، “Bulbasaur” برای همه طرفداران دایناسور هاست. این پوکیمون کوچک دندان‌ دار “گراس/زهری” شبیه دایناسوری پیازدار است. بسیاری از کالکتور ها این پوکیمون برگ دار را دوست دارند و ما برای دانستن دلیل آن نیاز به تحقیق زیادی نداریم.

SHINX

“شینکس” به راحتی یک بچه گربه بیش از حد رشد کرده با مشکل اعصاب بیش نیست و ما آن را به همین دلیل در این فهرست آورده ایم. تصور کنید اکشن فیگور این پوکیمون بامزه در کلکسیون شما باشد برای یک طرفدار انیمه چه از این بهتر ؟

TORCHIC

درواقع “Torchic” یک بچه پرنده از نوع Fire با نام مناسب و شیرین منقار است به همین دلیل در این فهرست و به احتمال زیاد در کلکسیون بیشتر طرفدار های این فرانچایز حضور دارد. به علاوه باید گفت که این پوکیمون بی شباهت به یک توییت نیست.

CUTIEFLY

شاید بامزه ترین پوکیمون، “Cutiefly” از نوع Bug/Fairy باشد. او آنقدر ریز است که فقط باید در جیب خود بگذارید. همچنین همیشه در جستجوی هاله های روشن و رنگارنگ است و بنابراین خوش بینی و مهربانی شما، شما را به کالکتوری تبدیل میکند که Cutiefly را تهیه کرده است.

ترجمه ای از طناز رجبعلی

مقاله ای ترجمه شده از سایت سایدشو