چه کسی آرزوی داشتن یک سلاح جادویی را نداشته ؟ فرقی نمیکند رنگ لایت سیبر خود را میشناسید یا در آرزوی تلاشی حماسی برای یافتن تیغه‌ای افسانه‌ای هستید که فقط با ارزش‌ترین‌ ها میتوانند از آن استفاده کنند. ابزار قهرمان بخشی ضروری از هر ماجراجویی فانتزی است. متأسفانه در دنیای مدرن ما شمشیر ها در لباس های روزانه زیاد مناسب نیستند اما این بدان معنا نیست که نمیتوانید سلاح های فانتزی مورد علاقه خود را به عنوان کپی های بسیار دقیق به کلکسیونتان اضافه کنید.

در واقع این اکسسوری ها در مقیاس‌ های واقعی برای غوطه‌وری حماسی و اندازه‌ های کوچک‌ تر برای دکور روی میز یا قفسه تولید شده اند. ممکن است در یک مبارزه واقعی برای خیر و صلاح بشریت به کار نیایند (ما توصیه میکنیم آن ها را به سمت هیچ کس نگیرید) اما این سلاح های کلکسیونی کلیدی برای باز کردن قفل تخیل شما هستند

در این مقاله به معرفی برخی از این اکسسوری ها خواهیم پرداخت

Aquaman Trident Prop Replica by Factory Entertainment

این یک سلاح مناسب برای یک پادشاه یا برای یک کالکتور است. وقتی میتوانید نیزه “آکوامن” را به خانه بیاورید نیازی به گشتن اقیانوس‌ ها در جستجوی گنج “آتلانتیس” نیست. این ماکت در اندازه واقعی و در چند نسخه محدود تولید شده است. از فلز جامد ساخته شده و جزئیات و طراحی آتلانتیس را دقیقا آنطور که در فیلم دیده میشود دارد. این سلاح آبزی اجدادی نه تنها یک نماد قدرتمند در زیر دریاست بلکه میتواند در نبرد با هیولا هایی مانند “دارکسید” نیز مفید باشد.

Longclaw Replica by Valyrian Steel

شب تاریک و پر از وحشت است اما داشتن شمشیر مطمئناً باعث میشود همه چیز کمتر ترسناک باشد. این ماکت “Longclaw” که بر اساس سلاح اصلی در سریال “بازی تاج و تخت” ساخته شده است دارای پلاک نصب و گواهی اصالت خاص خود است که تهیه آن را نسبت به شکست هیولا ها در نبرد یا پیوستن به “Watchers on the Wall” راحت تر میکند. این شمشیر که روی دیوار غیر یخی شما نصب میشود یادآوری شگفت‌ انگیزیست از این که زمستان در راه است و شما در زمان رسیدن آن آماده خواهید بود.

Skeletor Havoc Staff by Factory Entertainment

هر کاربر جادویی به چیزی نیاز دارد تا قدرت خود را از طریق آن هدایت کند. “اسکلتور” این را بهتر از هر کسی میداند و تمام تلاشش را میکند تا تمام جادویش را از طریق “Snake Mountain” کنترل کند. البته یک سلاح جادوی همیشه با طراحی مشابه بهتر ساخته میشود. بنابراین این ماکت فلزی بنفش تیره از “Havoc Staff” با امضای خود این شخصیت شرور هماهنگ است. با طراحی دقیق، این اکسسوری 8 اینچی یک وسیله دکوری جالب برای میز کار یا قفسه شماست.

Batarang Letter Opener by Royal Selangor

شوالیه تاریکی” تماماً در مورد کارآمدیست و اگرچه ممکن است شما هیچ اراذل و اوباشی برای مبارزه نداشته باشید اما این بازکننده نامه “Batarang” را میتوان برای مقابله با قبض های مزاحم و نامه های مختلف استفاده کرد. ترکیبی از طراحی درست و استفاده کاربردی، این یک وسیله کارآمد و ضروری است که از پیوتر دو بافتی ساخته شده. شما میتوانید اتاق خود را به “Batcave” تبدیل کرده و با فناوری “بتمنی” خود کمی هیجان وارد زندگی روزمره خود کنید.

Teela’s Staff of Ka by Factory Entertainment

این وسیله قدرتمند با سر مار که در طول زمان از میان شن‌ ها عبور کرده، مرتباً صاحب خود را عوض کرده است. در حالی که از جادوی آن هم برای خیر و هم برای بدی استفاده شده است، اکنون سفر “Teela” را به عنوان یک جنگجو مشخص میکند. شما نیز  میتوانید آن را برای خود به خانه بیاورید. شرکت “Factory Entertainment” از فلزی جامد برای ساخت “Staff of Ka” به عنوان بخشی از مجموعه اکسسوری های “Masters of the Universe” استفاده کرده است و این یک ماکت عالی برای کالکتور هاییست که فضایی به اندازه کلکسیون‌ های “Castle Greyskull” ندارند. برای حل کردن راز های شگفت انگیز مصر باستان آماده هستید ؟

Manta Knife by Factory Entertainment

یک “مانتا” راه قطع کردن آب را به راحتی میداند. این ماکت از چاقوی مانتا از فیلم آکوامن که از چاقو های غواصان قدیمی الهام گرفته شده است. بازسازی ناهموار و باشکوه از سلاحیست که روی پرده سینما دیده شد.  Factory Entertainment  به پایه اصلی دسترسی داشت و این ماکت را برای طرفداران با استفاده از فولاد کربن بالا برای تیغه، برنج برای محافظ چاقو و دسته و غلاف چرمی بوفالو طراحی کرده است. در این فیلم سینمایی، این سلاح یک ارث خانوادگی بود و اکنون میتواند یک مجموعه ارزشمند باشد که مثلا از طرف پدربزرگ شما به شما منتقل شده است.

ترجمه ای از سیاوش نثری

مقاله ای ترجمه شده از سایت سایدشو