سریال حلقه های قدرت در 2 سپتامبر 2022 پخش خواهد شد و اکنون ما بالاخره تریلر کامل آن را داریم ! “The Lord of the Rings: The Rings of Power” از “Amazon Prime” در “Comic-Con 2022” سن دیگو با قدرت ظاهر شد. پس از پانل، تریلر جدید آن پخش شد و ما کاملاً شگفت زده شدیم.

جنگ

تریلر حلقه‌ های قدرت با “گالادریل” و لباس سفیدش در میدان نبرد آغاز میشود. او کلاهخود “الفی” را روی انبوهی از کلاهخود های دیگر قرار میدهد. این ها جنگجویان کشته شده او هستند. دوربین به نمای باز میرود تا میزان سنگینی تلفات را نشان دهد. در حالی که این اتفاق می افتد، گالادریل روایت میکند. او میگوید که همه آن ها فکر میکردند جنگ تمام شده است اما متأسفانه  به خوبی میدانیم که اینطور نیست.

این سریال در “عصر دوم” روایت میشود. با طرحی که منجر به جعل حلقه‌ های قدرت (از جمله “حلقه اول”) شده که باعث مبارزه های زیادی در سه‌ گانه‌ سینمایی موجود شد. گالادریل به سوگ سربازانش نشسته و برای “سرزمین میانه” که قرار است به دست شیطان بیوفتد غمگین است.

ارباب

بعد، “الروند” را در خانه اش، “ریوندل” میبینیم و در نماهایی از سکانس های مختلف حرکت میکنیم : الف‌ ها در مراسم تاج‌ گذاری، یک شام دوستانه با مهمانان “هابیت” و “دورف”، کودکانی که در کنار رودخانه تفریح میکنند و الف‌ هایی در حال قایقرانی که شاید در سفر به “Undying Lands” باشند. الف هایی که با یافتن آرامش در این زندگی به زندگی بعدی سفر میکنند اما نمیدانند چه چیزی قرار است برادرانشان را محاصره کند.

هابیت ها و قهرمانان دیگر

“سادوک باروز” به گروهی که در تصویر نمیبینیم میگوید : «آسمان عجیب شده است». شاید او تعداد بیشتری از هابیت ها را هدایت میکند، اما به کجا ؟ تشخیص آن دشوار است. اعتبار بخشیدن به گفته های او تلنگری به دو چهره پوشیده بر روی یک خط الرأس است. یکی از آن ها احتمالاً الف “سیلوان آروندیر” است. او و همراهش در حالتی شبح وار شاهد سقوط یک شهاب سنگ هستند.

گالادریل به آینده نگاه میکند

حال و هوای تریلر تغییر میکند موسیقی تاریک میشود. گالادریل یک گوی “ابسیدین” و یاقوت کبود را لمس میکند و هنگام تماس، تصاویر ناراحت کننده مختلفی میبیند. مردم در میدان نبرد آتشین میجنگند، سربازان مُرده در دریای سرخ شناورند و در نهایت خود گالادریل برای جسد یک نفر گریه میکند. در حالی که بازو های برهنه‌ اش را پنجه‌ های عمیق پوشانده اند.

غریبه

پس از یک نگاه اجمالی به داخل جزیره پادشاهی “نومنور”، سه نفر از افراد سفید پوش را میبینیم که  فریاد میزنند : «شیطان». در شات بعدی شخصیتی با لباس مشابه را میبینیم که او را تنها با نام “The Stranger” میشناسیم. این فرد مرموز مطمئناً همان “سائورون” است که در ظاهر “آناتار” دیده میشود.

KHAZAD-DÛM و فراتر از آن

در سراسر نقشه سرزمین میانه گسترده شده و با الروند به قلمرو دورف ها میرسیم. احتمالاً او آمده است تا از پادشاه آن ها در این روز های سخت درخواست کمک کند یا شاید فقط دیداری صمیمانه است. در هر صورت قبل از این که به یک شهرک غبارآلود انسانی منتقل شویم وقت زیادی برای خانواده سلطنتی دورف نداریم. دور از بهشتی که نومنور باشد. این منطقه محل زندگی یک کودک خردسال است که با پیرمردی که در مورد سائورون سحبت میکند آشنا میشود

به طور خلاصه ، ما شاهد “اورکی” هستیم که در حال تعقیب یک انسان ترسیده که شاید مادر کودک باشد است. حداقل به نظر میرسد که همان زن در همان محیط برای انسان های دیگر سخنرانی هیجان انگیزی دارد. سپس به این کودک مرموز برمیگردیم که به نظر میرسد سلاحی در اختیار دارد که خارج از سایه ها به وجود می آید. این سلاح متعلق به چه کسیست ؟ نامشخص است اما در لحظه بعدی ما در مورد تهدید شر کنترل نشده ای میشنویم که میتواند همه را نابود کند.

شروع جنگ

سرزمین میانه در خطری جدیست. در حالت معمولی تریلر، حدود دو دقیقه وارد حالت مونتاژ میشویم که چیز های زیادی برای بحث در آن دو دقیقه وجود دارد : اورک‌ ها به سائورون تعظیم میکنند و  “هالبراند” دری طلایی ایجاد میکند. گالادریل با لباس نقره ای سوار کشتی جنگی میشود و “آروندیر” روی دیوار قلعه میپرد. ملکه نایب السلطنه، “میریل” با نوزادی در آغوشش به آرامی جلو میرود و شاهزاده دورف، “دیسا” در زیر زمین با یک گروه کر آواز میخواند.

باورتان میشود که این فقط فصل اول است؟ تریلر نشان میدهد که هنوز چیز های بیشتری در راه است. الف‌ ها در یک میدان سبز مبارزه میکنند و اورک‌ ها در جنگلی انبوه به سرعت میدوند. گالادریل که در دریا های “ساندرینگ” گیر افتاده است از یک مار دریایی شرور دور میشود و در نهایت The Stranger جرقه هایی درست میکند.

لحظات پایانی

راوی نهایی تریلر توضیح میدهد : «دروغ های زیادی درباره سرزمین میانه به شما گفته شده است» این صدای خشن میتواند متعلق به The Stranger باشد که تا قبل از این در تریلر صحبتی نمیکند. آیا او با شخصیت بعدی که میبینیم صحبت میکند ؟ با آروندیر عرق کرده و خسته ؟ سیلوان در حالی که سنگین نفس میکشد خنجر را در یک دست نگه میدارد و از میان سایه‌ ها دست‌ های سیاه پنجه‌ دار متعددی بیرون می‌ آیند و او را از دید خارج میکنند.

بالروگ

البته سکانس پس از تیتراژ تریلر هیجان انگیزترین است. زمانی که  تریلر منتشر شد حدس زدیم که ممکن است “بالروگ” بخشی از این سریال باشد و جواب مثبت است. در واقع در پایان تریلر به بالروگ میرسیم.

طرفداران “ارباب حلقه ها” از دیدن بالروگ در چند ثانیه پایانی این تریلر بسیار خوشحال خواهند شد. این هیولای خشن و آتش زا، قهرمانان ما را در کنار مصیبت های چالش برانگیزی که در انتظارشان است به چالش خواهد کشید و ما بسیار مشتاقانه منتظر تنش و دلشکستگی هستیم که باید با حضور بالروگ، پس از بیدار شدنش توسط دورف های “خزاد دوم” به وجود بیاید.

ترجمه ای از طناز رجبعلی

مقاله ای ترجمه شده از سایت سایدشو