سریال “Attack on Titans” از سال 2013 شروع به پخش کرد و در مدت کوتاهی تبدیل به یکی از موفق ترین آثار دنیای انیمه شد. سریالی که رکورد های بیننده را شکست. از تایتان های مرموز گرفته تا خشونت بالا، اما یکی از مؤثر ترین عناصر این سریال شخصیت پردازی های موفقش بود

در این مقاله 5 شخصیت برتر این سریال را معرفی میکنیم.

Erwin Smith -5

فرماندهی که سرنوشتش با کشف حقیقت تایتان ها تعیین شد. شاید او هیچوقت نتوانست منشأ آن ها را پیدا کند، اما قطعا جستجو هایش بی نتیجه نبودند. توانایی او در ریاست پیش آهنگ ها و توانایی کنترل بحران از خصوصیت های مهم این شخصیت است و آخرین تصمیمش نیز نشان دهنده آینده نگری او به عنوان یک فرمانده و اعتماد او بود. او “Armin” را به عنوان آینده شناسایی کرد و با رد کردن سرمی که جانش را نجات میداد خود را فدای رسیدن به حقیقت تایتان ها کرد.

4-Armin Arlelt

معصومیت و خوب بودن شخصیتش از او شخصیتی دوست داشتنی ساخته. او با تغییر زندگی اش از یک روند امن به ماجراجویی های خطرناک دچار رشد شخصیتی زیادی شد. وفاداری او به “Eren” دردناک است زیرا به مرور اعتماد خود به این شخصیت را از دست میدهد.

3-Levi Ackermann

از بین بردن تایتان ها کار ساده ای نیست اما “Levi” طوری این کار را انجام میدهد که ساده به نظر میرسد. ماهیت تهاجمی او در میدان نبرد برعکس شخصیت آرام و بی تفاوت اوست. شاید برخی اوقات نظم و وسواس هایش کمدی به نظر برسند اما خشونتش عاملیست که بیش ار همه مورد تحسین طرفداران این سریال قرار گرفته.

2-Mikasa Ackermann

یکی از پُر طرفدار ترین شخصیت های سریال، کسی که از همان حضور های اولش مورد توجه مخاطب ها قرار گرفت و این محبوبیت هیچوقت کم نشد و خلل ناپدیر بود. داشتن نام خانوادگی “Ackermann ” توقعاتی اکشن در ذهن مخاطب ایجاد میکند که او به خوبی از پس این توقعات بر آمده. اگرچه بعضی از تصمیماتش گاهی نگران کننده اند اما همین تصمیمات او را به شخصیتی کنجکاوی برانگیز تبدیل کرده اند.

1-Eren Jaeger

او از محبوب ترین شخصیت های انیمه ست. از دیدن مرگ مادر در کودکی تا تبدیل شدن به یک قهرمان، آسیب های روحی باعث شده بودند که او در مقطعی نسبت به زندگی بی تفاوت باشد. اما زمانی که تاریخچه تایتان ها کشف شد او به شخصیتی جدید و پُر طرفدار تبدیل شد.

ترجمه ای از سیاوش نثری