سریال آسوکا آخرین مجموعه جنگ ستارگان درباره آسوکا تانو، هنگامی که اواخر این ماه به نمایش درآید، Disney+ را غرق خواهد کرد.

انرژی هیجان انگیزی در نیرو موج می زند. لایو اکشن بیشتری از جنگ ستارگان در راه است. و خبر خوب این است که برای غوطه ور شدن در آن، مجبور نیستید در یک کهکشان بسیار دور زندگی کنید.

فرض ساده است: آسوکا به بررسی یک تهدید در حال ظهور برای کهکشان می پردازد، به ویژه زمانی که او زمزمه های بازگشت گراندادمیرال تران را می شنود.

شخصیت‌های دیگری که تحت درمان لایو اکشن قرار می‌گیرند عبارتند از سابین رن، هرا سیندولا، ازرا بریجر و البته خود Thrawn. ما همچنین چند چهره جدید در کهکشان داریم – بایلان اسکال و شین هاتی.

و اگر به دنبال ارتباط با دیگر سریال‌های Star Wars هستید، مورگان السبت بعد از حضور در ماندالوریان و مان ماثما از آندور بازمی‌گردد و هیچ‌کس دیگری جز آناکین اسکای واکردر فلش‌بک‌ها ظاهر نخواهد شد.

به افتخار آسوکا تانو در نهایت نمایش خود را دریافت کرد و تعداد زیادی از شخصیت های محبوب به او پیوستند، در اینجا هشت چیز وجود دارد که می خواهم در آسوکا ببینم.

 

همه ایستر اگ ها!

آسوکا جنگ ستارگان

مانند هر محصول جنگ ستارگان، من ایستر اگ زیاد می خواهم. تمام ایستر اگ ها را بدهید. اولاً، ما به «جنگ ستارگان: جنگ‌های کلون» و «جنگ‌های ستارگان شورشیان» نیاز داریم.

واضح‌ترین و ملموس‌ترین مرجعی که تاکنون داشته‌ایم گنجاندن هویانگ است که برای اولین بار در قسمت جنگ های کلون:تست قدرت ظاهر شد. در حالی که نمی دانیم او چقدر در آسوکا ظاهر می شود، تماشای دوباره او با توگروتای ممتاز ما سرگرم کننده خواهد بود.

بدیهی است که من دوست دارم به پایان سریال Rebels اشاره کنم، به خصوص که به طور قابل توجهی به رویدادهای آسوکا مربوط می شود. ما می دانیم که آسوکا به دنبال ازرا بریجر و گراندادمیرال ترن است، بنابراین تقویت این پیوند بین Rebels و این سریال عالی خواهد بود.

در اینجا یک ایستر اگ هیجان انگیز در لیست آرزوهای من وجود دارد: شناخت گری جدای. خوب، بیشتر شبیه به تقدیس آنها است. آنها هرگز به طور رسمی در جدول زمانی سینمایی جنگ ستارگان به رسمیت شناخته نشده اند. آسوکا زیر آن چتر می افتد. پس چرا از سریال او برای تبدیل گری جدی به واقعیت استفاده نکنیم؟

 

شناخت بیشتر رابطه آسوکا و آناکین اسکای واکر

آسوکا جنگ ستارگان

به یاد دارید زمانی که آسوکا در آن دوئل “گرگ و میش شاگرد” با آناکین مبارزه کرد؟ من دوست دارم از طریق فلش بک به آن رویداد اوج برگردم، اما در قالب لایو اکشن. علاوه بر این، می‌توانیم سکانس‌هایی را ببینیم که در جنگ‌های کلون یا شورشیان نشان داده نشده‌اند که این دو شخصیت و رابطه آنها را نشان می‌دهند.

حالا که اربابش رفته آسوکا چه احساسی دارد؟ این نمایش می‌تواند احساسات پیچیده‌ای که او به ریشه‌کن کردن شر در کهکشان ادامه می‌دهد، بی‌تردید کند.

 

جهان بین دنیاها

جنگ ستارگان نیز می تواند زمان در زمان باشد. جهان بین دنیاها اولین بار در قسمت Rebels، “Path of the Jedi” معرفی شد، جایی که ازرا در مسیر خود برای تبدیل شدن به جدای آزمایش های مختلفی را پشت سر گذاشت.

جهان بین دنیاها یا Vergence Scatter به بهترین وجه می تواند به عنوان ملغمه ای از درها و مسیرهای موجود در فضا-زمان توصیف شود.

اساساً این هواپیمای نیروی عرفانی به عنوان پل بین هر لحظه در زمان عمل می کند. مانند MCU، همه در اینجا وصل هستند. تشریح بیشتر این موضوع، به خصوص با ارتباط آسوکا و ازرا با آن، بسیار خوب است. (بر اساس تریلرها، به نظر می رسد که آسوکا و بایلان اسکال در آنجا با هم روبرو خواهند شد.) به علاوه، این فیلم شایسته درمان لایو اکشن است.

 

کامئوهای سرگرم کننده

آسوکا جنگ ستارگان

شما یک کمئو می گیرید! شما یک کمئو می گیرید! همه یک کمئو (نه برنامه ویدیوی celeb) دریافت می کنند! من فکر می کنم که اشلی اکشتاین در آسوکا، صدای اصلی شخصیت، فرد مورد نظر باشد.

در حالی که ظاهراً او شایعات یک صحنه کوتاه در سریال را رد کرده است، هنوز هم می توان رویاپردازی کرد. این اولین بار نیست که یک بازیگر درباره حضور خود در یک فیلم یا برنامه تلویزیونی دروغ می گوید. (منظورم توئی، اندرو گارفیلد.)

علاوه بر این، من دوست دارم بوکاتان کرایز را در آسوکا ببینم تا ارتباط بین کتاب بوبا فت، ماندالوریان و آسوکا را تقویت کنم. شاید زب اورلیوس را از زمانی که در فصل 3 ماندالوریان ظاهر شد دوباره به مجموعه بازگردد. و نمایش دیگری از لوک اسکای واکر ضرری ندارد زیرا او بخشی از داستان وارث امپراتوری است.

اوه، و اولین حضور رسمی مارا جید در یک لایو اکشن چطور؟ او نیز در داستان فوق الذکر حضور دارد.

 

دست و پنجه نرم کردن با دوران پس از پایان جنگ ستارگان: شورشیان

آسوکا جنگ ستارگان

همانطور که در بالا ذکر شد، پایان سریال Rebels پیوند محکمی با این نمایش دارد. من طرفدار رسانه‌هایی هستم که شخصیت‌هایشان را بالاتر از هر چیز دیگری قرار می‌دهند. اجازه دهید آنها داستان را هدایت کنند، درست است؟

من از آسوکا می‌خواهم که شخصیت‌هایی را که می‌شناسیم و دوستشان داریم، با نشان دادن دست‌وپنجه‌روی آنها با عواقب پس از Rebels تشریح کند. باید ببینم چه تاثیر عاطفی روی آنها می گذارد.

ما قبلاً اشاره ای به آن را در تریلرهایی با سابین رن که به هولوگرام ازرا نگاه می کند و زمانی که او از شمشیر نوری خود استفاده می کند، دیده ایم. تمام درون نگری شخصیت، کشمکش درونی و تفکر احتمالی را به من بدهید.

 

ارتباط با وارث امپراتوری

اگر به خاطر داشته باشید، کلمات “وارث امپراتوری” در اولین تریلر رسمی آسوکا بیان شده است. سه گانه دهه 90 تیموتی زان به وضوح الهام بخش آن است. منطقی است زیرا این اولین نمایش لایو اکشن تران است. کاپیتان پالئون قبلاً در فصل سوم ماندالوریان ظاهر شده بود، بنابراین مطمئن هستم که او در آسوکا هم خواهد بود.

حداقل، شاید ما به لوک، مارا، و تالون کارد ™ اشاره کنیم، حتی اگر آنها را نبینیم. بدیهی است که این هنوز در نهایت روایت آسوکا است. من به ارجاع به داستان تران بسنده می کنم، به ویژه آنهایی که به وارث امپراتوری مربوط می شوند.

 

پر کردن شکاف بین ماندالوریان و کتاب بابا فت

آسوکا جنگ ستارگان

فیلم New Republic Era™ دیو فیلانی قرار است روایت‌هایی را که در کتاب بوبا فت، ماندالوریان و آسوکا بیان شده‌اند، به پایان برساند. شاید راه آسوکا برای حفظ این افسار، آوردن چهره های آشنا از ماندالوریان و بوبا فت باشد.

از آنجایی که آسوکا برای اولین بار در سریال خود به صورت لایو اکشن ظاهر شد، آوردن خود دین جارین خیلی دور از ذهن نیست. شاید گروگو به Ghost Crew بپیوندد. احتمال زیادی وجود دارد که تموئرا موریسون در نقش کاپیتان رکس ظاهر شود.

بنابراین ممکن است تصویری از بوبا فت دور از ذهن باشد، اما چه کسی می داند؟ بوبا سزاوار عشق بیشتری به صفحه نمایش است.

 

کلی اکشن لایت سیبر باحال!

این یک امر حتمی است. با این حال، بدون زد و خورد لایت سیبرها، یک سریال جنگ ستارگان نخواهد بود. بایلان دارای یک لایت سیبر نارنجی-قرمز شیرین است، سابین دارای یک لایت سیبر سبز است، و آسوکا از لایت سیبرهای دوگانه در نبرد استفاده می کند.

فقط تمام تیغه های شمشیر نوری زیبا را به من بدهید که در نبرد با صداهای غلغلک نمادین به هم برخورد می کنند و من یک کمپینگ خوشحال خواهم بود.

 

برگرفته از سایت سایدشو – ترجمه از هادی شنوایی

https://www.sideshow.com/blog/8-things-we-want-to-see-in-ahsoka