انصراف از خرید

-در صورتی که خریدار، پیش از ارسال کالا، از خرید منصرف شده باشد باید سریعاً بخش پشتیبانی را از تصمیم خود آگاه سازد. در این صورت امکان استرداد وجه و یا تغییر سفارش وجود دارد.

-اگر بعد از دریافت کالا، مشتری از خرید خود منصرف شود، در صورتی که بسته‌بندی و پلمپ کالا باز نشده باشد و تگ‌ها یا برچسب‌های کالا جدا نشده باشد، مشتری می‌تواند تا حداکثر ۷ روز کالای دریافتی را با هماهنگی واحد پشتیبانی به ما برگرداند.

-انصراف از خرید کالاهایی که به سفارش مشتری و یا به تعداد بالا برای ارسال موجود می شوند را شامل نمی شود.

-لازم به ذکر است در این صورت هزینه‌ی ارسال اولیه‌ی کالا به مشتری و هزینه‌ی بازگشت کالا به آدرس فروشگاه کالکتور بر عهده‌ی مشتری بوده و فروشگاه کالکتور بعد از کسر هزینه‌ی ارسال، بازمانده‌ی وجه را به‌طور میانگین تا ۷۲ ساعت بعد واریز خواهد کرد.

 

آسیب‏های فیزیکی ناشی از حمل و نقل

-فروشگاه کالکتور خرید‌های شما را با بسته‌بندی مناسب و ایمن ارسال می‌کند و هرگونه حادثه در مراحل ارسال کالا که منجر به آسیب‌دیدگی کالا شود به عهده‌ی شرکت حمل‌کننده است و در صورت تأیید شرکت حمل‌و نقل مبنی بر ایمن نبودن بسته‌بندی یا آسیب دیدن در این مرحله، خسارت را جبران می‌کند.

 

عیب فنی و مغایرت در سفارش

-برگشت دادن کالا توسط مشتری در صورت داشتن عیب فنی (مشکلاتی که در علمکرد کالا وجود داشته باشد) در صورتی امکان‌پذیر است که مشتری تا ۷ روز پس از دریافت کالا با پشتیبانی تماس بگیرد.

-در صورت وجود هرگونه آسیب‌دیدگی، مشکل فیزیکی یا وجود مغایرت در سفارش ثبت شده، مشتری باید حداکثر تا ۲۴ ساعت بعد از تاریخ دریافت کالا با پشتیبانی تماس گرفته و ما را از این مشکل آگاه سازد.

-برگشت دادن کالا توسط مشتری در صورت عدم همخوانی با سفارش ثبت شده مانند رنگ کالا یا سایر مشخصات ظاهری، در صورتی امکان‌پذیر خواهد بود که از کالا استفاده‌ای نشده باشد.

-وقتی مشتری می‌تواند بدون بازکردن بسته‌بندی، مغایرتِ محصول را با سفارش خود تشخیص دهد؛ رسیدگی به درخواست او درصورتی ممکن است که کالا را از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه‌ی خود خارج نکرده باشد.

 

شرایط بازگشت کالا

-برای بازگشت دادن، باید کالا به‌ خوبی در جعبه و کارتن اصلی خود بسته‌بندی شده و لوازم جانبی به همراه با محصول ارسال شود. برچسب زدن و درج نوشته بر روی بسته‌بندی اصلی کالا و یا مخدوش و پاره شدن بسته‌بندی اصلی باعث باطل شدن گارانتی بازگشت کالا می‌گردد.

-مشتری باید کالا را فقط از طریق پست جهموری اسلامی ایران ارسال کند. در صورت بازگشت کالا به علت وجود مغایرت با سفارش خریدار و عیب فنی، هزینه‌ی ارسال بر عهده‌ی فروشگاه کالکتور بوده و معیار بازگشت هزینه‌ی ارسال کالا، رسید پستی می‌باشد.

-در صورت ارسال کالا به روش‌های دیگر مانند اتوبوس یا تیپاکس، هزینه‌ی ارسال بر عهده‌ی مشتری خواهد بود.

-پس از پذیرش کالای بازگشتی در فروشگاه کالکتور، تیم فنی آن کالا را تست کرده و نتیجه به‌طور میانگین تا سه روز کاری به مشتری اعلام می‌گردد.

-بعد از بررسی کالاهای بازگشتی توسط تیم پیشتیبانی فروشگاه کالکتور در صورتی که کالا، خارج از قوانین فروشگاه کالکتور بازگشت داده شده و بدون ایراد باشد؛ کالا مجدداً برای مشتری ارسال می‌گردد و هزینه‌ی ارسال به عهده‌ی مشتری خواهد بود.

-در صورتی که آسیب‌دیدگی ناشی از استفاده نادرست مشتری باشد، فروشگاه کالکتور همان کالای آسیب‌دیده را مجددا برای مشتری ارسال می‌کند.

-در صورت خودداری مشتری از تحویل کالای بازگشتی، کالای مورد نظر به مدت یک ماه نزد فروشگاه کالکتور به‌صورت امانت باقی می‌ماند و بعد از آن فروشگاه کالکتور نسبت به مفقودی و یا آسیب‌دیدگی مسئولیتی بر عهده ندارد.

-در صورتی که نیاز به بازگشت وجه توسط فروشگاه کالکتور باشد، حداکثر تا ۳ روز کاری وجه مورد نظر به مشتری بازپرداخت خواهد شد.

 

شرایط بازگشت وجه

-زمان استرداد وجه در صورت انصراف از خرید کالا ۴۸ ساعت پس از انصراف می باشد و روند استرداد وجه به اینصورت است که کارشناسان فروشگاه با شما تماس حاصل کرده و کارت بانکی بنام خریدار که واریز وجه از طریق آن انجام شده باشد  را از شما دریافت کرده و وجه به حساب شما بازگردانده می شود .

نکته : در صورتی که کارت به نام خریدار نباشد و خرید توسط همان کارت انجام نشده باشد امکان استرداد وجه به حساب شخص دیگر امکانپذیر نمی باشد .