آیا انیمه دوست دارید؟ شما به اینجا خواهید رسید تا ببینید آیا فرد مورد علاقه شما در لیست قرار گرفته است یا خیر. انکارش نکنید! وقتی شخصیتی را به تصویر می‌کشیم، باید مطمئن شویم که آنها در بهترین فهرست‌ها وجود دارند. ما شما را سرزنش نمی کنیم هر طرفداری با خوشحالی یا خشم روزافزون به صفحه‌ی وبی که باحال‌ترین، قوی‌ترین یا محبوب‌ترین شخصیت‌های انیمه را فریاد می‌زند، سر زده است. شخصاً، هدف ما از این کار، لذت بردن است.

شخصیت‌های انیمه محبوب زیادی وجود دارد، اما چه کسی مورد علاقه شماره یک همه است؟ بیایید فهرستی از 8 مدعی را در زیر بشماریم.

 

8. L و LIGHT در دفتر مرگ (L and Light – Deathnote)

 

محبوب ترین شخصیت انیمه

ما می دانیم که در حال تقلب در انتخاب دو شخصیت برای این مکان هستیم. اما آنها مانند یک جفت گربه هستند – جدا کردن آنها بسیار اشتباه یا حتی غیرممکن به نظر می رسد. L و Light از انیمه Death Note هر دو مردان جوان فوق العاده باهوشی هستند. آنها در کنار یکدیگر در مورد یک قتل زنجیره ای در ژاپن کار می کنند. در تمام مدت، لایت کسی است که بیشتر جنایات را مرتکب می شود. L، یک کارآگاه باهوش و به همان اندازه مشکوک است. اما گرفتن قاتل یا همان “کیرا” برای لو دادن یا ارائه مدرکی از اعمال خود تقریبا غیرممکن است.

طرفداران Death Note یا Team L بودند، Team Light، یا نمی توانستند طرفی را انتخاب کنند. خود سریال این وفاداری متزلزل و همه معماهای اخلاقی ناشی از آن را تشویق می کند. تماشای این دو نفر که سعی می‌کنند به پیچیده‌ترین و  سخت ترین راه‌ها بر دیگری پیشی بگیرند و از یکدیگر جلو بزنند، لذتی مطلق است. پویایی Light و L همچنان عاشقان انیمه را در همه جا سرگرم می کند و برای آنها الهام بخش است.

 

7. مانکی دی لوفی از وان پیس (One piece – Monkey D. Luffy)

 

محبوب ترین شخصیت انیمه

 

اگر «خوش‌بینانه» را در فرهنگ لغت جستجو کنید، فقط عکس از لوفی پیدا می کنید. قهرمان One Piece یک کاپیتان خندان و کشدار در دریای آزاد با یک خدمه وفادار است که مانند خانواده به هم وابسته اند. لوفی به دنبال یک شکار گنج بزرگ است، بله. اما او همچنین باعث می شود هرکسی که با آن روبرو می شود، گنج درون خود را ببیند.

به دلیل شادی عفونی او، نمی توانید او را دوست نداشته باشید. و این یک حقه یا زیاده روی نیست – وقتی لوفی به شما می گوید واقعاً به خود ایمان دارید.

البته، این نیز کمک می کند که لوفی در مبارزه فوق العاده سرگرم کننده باشد. لوفی با خوردن میوه شیطان می‌تواند اندام‌ها و هر قسمت از بدنش را به میل خود دراز کند. به نظر می رسد و به نظر می رسد مانند لاستیک باشکل پذیری بالا. به طوری که آن شخصیت فنری با یک پسر تندرست مطابقت دارد!

همه چیز منطقی است. و این چیزی است که One Piece را ارزش ماندن یا شروع کردن را دارد. به خصوص اگر از تعداد 1000+ قسمت وحشت دارید.

 

6. ناروتو اوزوماکی (ناروتو) (Naruto Uzumaki)

 

محبوب ترین شخصیت انیمه

ناروتو اوزوماکی نسبت به لوفی کمی احمق‌تر و کمی خشن‌تر است. با این حال، او در شور و شوق و خوش بینی قهرمان دیگر شریک است. ناروتو قلب بزرگی دارد. او با وجود نفرینی که در درونش وجود دارد، مصمم، با اراده و دوستانه است.

ناروتو برای رسیدن به اهدافش سخت کار می کند و عیوب خود را تشخیص می دهد. در حالی که او مجبور است هر از چند گاهی خود را تحت کنترل داشته باشد، همچنان به عنوان یک نینجا، حقوق لاف زدن به دست آورده است.

همچنین، ناروتو کهن الگوی اصلی قهرمان انیمه است. او کودکی است که رویاهای بزرگی دارد تا به عنوان هوکاگه دهکده برگ پنهان، راه پدر مرحومش را دنبال کند. همانطور که سریال پیشرفت می کند، ناروتو بالغ می شود اما هرگز جنبه احمقانه خود را از دست نمی دهد – او فقط در دانستن اینکه چه زمانی باید جدی باشد یا نه بهتر می شود. در نهایت دوست داشتن ناروتو آسان است. باور کن!

 

5. ادوارد الریک (کیمیاگر تمام فلز)

 

محبوب ترین شخصیت انیمه

ادوارد الریک به طور کامل با همتایان شونن خود (لافی و ناروتو) در همان دسته اصلی قرار نمی گیرد. خوب، او گذشته و جوانی غم انگیزی دارد. اما داستان ادوارد وحشتناک تر است و او را با زخم های روحی و جسمی بر جای گذاشته است که او را بسیار تغییر داده است.

اد کمی عبوس است و اغلب مقابله با آن دشوار است. او بلندپرواز و قدرتمند است، اما همچنین مهربان و همدل است – به خصوص وقتی صحبت از سایر کودکانی باشد که تحت تأثیر نامطلوب کیمیاگری قرار دارند.

این بدان معنا نیست که اد مثبت نیست. اما در جایی که برادرش آلفونس کاملاً می درخشد، اد متمرکزتر و خشن تر است. کیمیاگر تمام فلز هر کاری که لازم باشد انجام خواهد داد تا آنچه که از طریق تبدیل به طرز وحشتناکی از دست داده است را بازیابی کند. این هدف زمانی که امید از دست رفته به نظر می رسد او را به ادامه راه می دهد. بسیاری از مردم از داستان او و همچنین تصمیم او برای غلبه بر درد خود الهام گرفته اند.

 

4. اسپایک اشپیگل از کابوی بی باپ (Cowboy Bebop)

محبوب ترین شخصیت انیمه

 

اوه، ما تو را می بینیم، کابوی فضایی. Spike Spiegel سیگاری، جذاب و مطمئن از Cowboy Bebop کاملاً خیره کننده است. او خوش تیپ است، اما به نوعی عجیب و غریب هم هستست و چند ماموریت را انجام می دهد.

نگاه کنید – همه ما نمی‌توانیم ظاهری بی‌نقص و در شغل‌های خود بی‌نقص باشیم. و این جایزه بگیر مطمئناً اینطور است. اما چیزی که از نظر انگیزه یا هوش کم دارد، با مهارت های مریض هنرهای رزمی و یک نگرش جذاب بی تفاوت جبران می کند. چه کسی می گوید تنبلی جذاب نیست؟

در واقع، اسپایک یکی از آن افرادی است که آنقدر دوست داشتنی و بی اهمیت است که باعث می شود … نیاز به حمایت از او داشته باشید. احساس می‌کنید باید او را دوست داشته باشید، و دوستش دارید، زیرا از بی‌تفاوتی او بسیار می‌ترسید. وقتی همه به همه چیز خیلی اهمیت می دهند، روی جزئیات و درام استرس دارند، اسپایک اینطور نیست. او نفسی از هوای تازه (خوب، شاید پر از نیکوتین) دارد.

 

3. لیوای آکرمن از حمله به تایتان (Levi Ackerman – Attack on Titan)

محبوب ترین شخصیت انیمه

 

جالب اینجاست که لیوای آکرمن قهرمان فیلم Attack on Titan نیست این ارن یگر است. اما Levi، در کنار دختر عموی دورش میکاسا آکرمن، محبوب‌ترین شخصیت‌های این انیمیشن هستند. این تا حدودی به دلیل عالی بودن آنها در نبرد است.

لیوای و میکاسا توانایی‌های فوق‌العاده و نیمه فرا انسانی را به عنوان بخشی از سپاه جست و جو نشان می‌دهند. یکی از چیزهایی که طرفداران انیمه همیشه آن را دوست دارند، یک جنگجوی قدرتمند و آکروباتیک با شخصیتی رواق یا خشن است.

اما لیوای بسیار پویاتر از آن چیزی است که ما می خواهیم پیشنهاد کنیم. او به شدت به اروین اسمیت وفادار است. لیوای همچنین بسیار شفاف و خاص است، این ویژگی در صحنه ای آشکار می شود که در آن کاپیتان سربازان جدید را مجبور می کند تا مخفیگاه خود را تمیز کنند.

این یک مجازات نیست – لوی واقعاً از خاک متنفر است. این ممکن است بقایایی از روزهایی باشد که در خیابان ها سپری می کرد، دزدی می کرد و هر کجا می خوابید. اوه بله، آیا ما به داستان غم انگیز داستان اشاره کردیم؟ لیوای می‌تواند هر باکس را در فهرست چیزهایی که طرفداران در مورد یک شخصیت انیمه می‌خورند، علامت بزند.

 

2. گوکو از دراگون بال (Goku – Dragon Ball Z)

محبوب ترین شخصیت انیمه

 

چند نفر سون گوکو را دوست دارند؟ بیش از 9000 نفر! خوب، جدا از شوخی، گوکو به طور جدی محبوب است. سایانی که روی زمین بزرگ شده و هیچ خاطره ای از طبیعت خصمانه ذاتی خود ندارد، گوکو بزرگترین مدافع زمین است.

او برای غلبه بر تمام نقاط ضعف و موانع برای محافظت از مردم تلاش می کند. او دلش پاک، فوق العاده قوی و نجیب است. در طول فرنچایز دراگون بال، گوکو هر کاری که در توان دارد انجام می دهد تا دشمنان را از نابودی دنیای او باز دارد – و او انتظار پاداش یا جبرانی برای این کارهای خوب ندارد.

مطمئناً، جذابیت اولیه این انیمه، اکشن شدید و سکانس‌های مبارزه جالب آن است. اما چیزی که باعث می شود مردم سرمایه گذاری کنند، مهربانی و شفقت گوکو است. به هر حال، یک قهرمان فقط ارزش کاری را دارد که برای کسب آن عنوان انجام دهد.

در مورد گوکو، او کارهای زیادی انجام داده است … و نه فقط برای شخصیت های انیمه! گوکو الهام‌بخش اصلی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان در سراسر جهان است.

 

1. گوجو ساتورو از جوجوتسو کایزن (Gojo Satoru – Jujutsu Kaisen)

 

محبوب ترین شخصیت انیمه

 

مانند Levi در بالا، ساتورو گوجو شخصیت اصلی نمایش او نیست. اما Jujutsu Kaisen بسیاری از تحسین خود را مدیون معلم مدرسه با چشم آبی روشن است. اولاً، او بسیار قدرتمند است – به اندازه‌ای که مردم از زمان کودکی او سعی در ترور او داشتند. دوم، او جذاب است. بیا، باید اعتراف کنی که هست. موهای سفید روی یک شخصیت مرد جوان و متناسب مانند طرفداران انیمیشن Kryptonite است.

گوجو نیز فقط … یک جورهایی عجیب است. او دمدمی است، اگر بخواهید. گوجو به نظر می رسد که زندگی را با نگرش بی دغدغه ای طی می کند و به هر کسی هر چیزی می گوید. به‌علاوه، گوجو جذابیت و کاریزما را دارد که طرفداران زیادی برای خود به‌دست آورد، و او را زیر پا می‌گذارد. با این حال، او مانند بسیاری دیگر در جای خود قوی و جدا نیست. در عوض او عمیقاً به شاگردانش و بقای جادوگرانی مانند یوجی ایتادوری اهمیت می دهد.

 

GOJO شماره 1 است!؟

ما می دانیم که جسورانه است که ادعا کنیم گوجو ساتورو شخصیت شماره یک انیمه است. اما نکته اینجاست – Jujutsu Kaisen یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های تلویزیونی در حال حاضر است. این یک شاهکار مدرن برای طرفداران مدرن است. در حالی که برخی از فن‌ها ماندگار هستند یا عمر طولانی دارند، این یکی ظهور کرد و دنیای انیمه‌ها را طوفانی گرفت. هنر و انیمیشن JJK موضوع ثابت گفتگوهای شگفت انگیز است.

در حال حاضر طرفداران نیز در سوگ هستند زیرا گوجو در قلمرو زندان به دام افتاده است تا نفرین ها بتوانند جهان را تسخیر کنند. این همه قهرمانان دیگر را در یک نقطه ضعف مشخص قرار می دهد، اما البته نکته این بود.

اکنون همه ما باید برای آزادی گوجو روی صفحه شمارش معکوس کنیم. به معنای واقعی کلمه – حساب هایی برای شمارش معکوس وجود دارد. بنابراین گوجو همیشه در حال ترند آنلاین است. البته رتبه او بر اساس باحال بودن اوست. اما این فقط آمار است.

 

برگرفته از سایت سایدشو – ترجمه از هادی شنوایی

https://www.sideshow.com/blog/number-one-anime-character