طرفداران “جنگ ستارگان”، آیا زمانی را به خاطر می آورید که غرق در داستان های کهکشان بسیار دور نبوده ایم؟ علاوه بر قصه های اصلی، قصه هایی در دهه هایی که بین سه گانه های فیلم میگذرد؟ ما در عصر طلایی رسانه ها زندگی میکنیم آن هم با مجموعه ای از سریال های تلویزیونی و فیلم ها به لطف پخش استریم، کتاب ها و آثار ویدئویی. با خریده شدن “لوکاس فیلم” توسط “دیزنی”، سیل داستان ها و شخصیت های جدید جنگ ستارگان روی پرده های بزرگ و کوچک زنده شدند.

از آنجایی که نمیتوانیم یک سال را بدون اثر جدیدی از دنیای جنگ ستارگان بگذرانیم، فهرستی از آنچه را که امسال باید انتظار داشته باشیم، از سریال های مورد انتظار “دیزنی پلاس” گرفته تا آثار ویدئویی و کتاب ها تهیه کرده ایم. به خصوص اکنون که سریال “Star Wars : The Book of Boba Fett” به پایان رسیده، ممکن است جایی خالی به اندازه “Wookiee” در کهکشان  احساس کنید. پس نگاهی به تلویزیون بیندازید سپس آثار ویدیویی و در نهایت مقداری مطالب خواندنی، باشد که “Force” با شما باشد.

LEGO® Star Wars: The Skywalker Saga

با بازی ویدئویی “LEGO® Star Wars: The Skywalker Saga”، خود را در دنیای جنگ ستارگان غوطه ور کنید. میتوانید تمام 9 فیلم “اسکای‌ واکر” را تجربه کنید مملو از ماجراجویی‌ های نفس‌گیر با ویژگی‌ های لگو و طنز دوستانه. این اثر در حالت های تک نفره و چند نفره موجود است و میتوانید آن را برای “پلی استیشن 4″، “نینتندو سوییچ”، “پلی استیشن 5″، “ایکس باکس وان”، “ایکس باکس سری X/S” و “مایکروسافت ویندوز” تهیه کنید.

وقتی میگوییم میتوانید همه چیز را در حماسه اسکای واکر کشف کنید منظورمان واقعا همه چیز است. در LEGO® Star Wars : The Complete Saga، شما چندین سیاره در کهکشان بسیار دور را در اختیار دارید که برای کاوش آماده هستند.

باشد که Force همراه شما باشد وقتی که LEGO Star Wars: The Skywalker Saga در 5 آوریل منتشر میشود.

Star Wars: Hunters

دنیای گسترده جنگ ستارگان مجموعه ای از شخصیت های جدید و داستان های جدید را در “جنگ ستارگان : شکارچیان زینگا” بوجود می آورد. قصه این بازی ویدئویی پس از سقوط امپراطوری کهکشانی اتفاق می‌ افتد و قهرمانان شورشی، شکارچیان جایزه بگیر، یک جنگجوی Wookiee، یک کاربر نیمه تاریک زن و “Stormtroopers” را دارد. اگر آثار ویدئویی مبارزه‌ ای رقابتی و آن لاین را دنبال میکنید مطمئنا طرفدار شکارچیان خواهید شد.

Hunters همچنین بازیکنان را در دنیای آنلاین برای مبارزه در مود های الهام گرفته از لوکیشن های معروف جنگ ستارگان گرد می آورد. این اثر را برای نینتندو سوییچ، “iOS” و “اندروید” خواهید یافت. وقتی که Star Wars : Hunters در سال جاری منتشر شد , خود را برای یک نبرد نیرومند آماده کنید.

Star Wars: Shadow of the Sith

کتاب “آدام کریستوفر” یعنی “Wars Star Wars : Shadow of the Sith” با قصه تهدید فراگیر “سیت ها” برای لوک اسکای واکر و “لاندو کالریسیان” منتشر خواهد شد. قصه این کتاب بین فیلم های سینمایی “جنگ ستارگان : بازگشت جدای” و “جنگ ستارگان : نیرو برمیخیزد”، ماجراجویی های لوک را دنبال میکند وقتی که او با دید هایی از سمت تاریک و یک اختلال نیرو در سیاره ای مرده و وحشتناک به اسم “Exegol” مواجه میشود.

لاندو با خبر خطر یک سیت به لوک ملحق میشود و ترس لوک را تأیید میکند. در طول قصه با “اوچی” از “Bestoon” و  یک قاتل سیت که وظیفه ربودن “Rey” کودک، نوه “Darth Sidious” را دارد ملاقات خواهیم کرد.

به نظر میرسد Shadow of the Sith شکاف‌ های دانش ما را در مورد گذشته ری پر خواهد کرد و امیدواریم در دیکته کردن منشأ ری بهتر از “Star Wars : The Rise of Skywalker” کار کند. منتظر جنگ ستارگان : سایه سیت در تاریخ 28 ژوئن باشید.

Star Wars: Stories of Jedi and Sith

اگر دانشتان از جنگ ستارگان چندان زیاد نیست، کتاب “جنگ ستارگان : داستان های جدای و سیت” را تهیه کنید. این مجموعه داستان کوتاه، ماجراجویی های برخی از ترسناک‌ ترین و قهرمان ترین شخصیت‌ های کهکشان، از لوک اسکای واکر و دارث ویدر گرفته تا اوبی‌وان کنوبی و “​​ونترس” را روایت میکند. دیگر شخصیت‌ هایی که در این اثر حضور دارند عبارتند از : ری، “امپراطور پالپاتین”، “یودا”، “باریس آفی” و …

هیچ چیز بهتر از یک قصه خیره کننده خیر در برابر شر نیست و حماسه جنگ ستارگان مملو از این قصه هاست.

اکشن فیگور Darth Vader جنگ ستارگان برند Hasbro

ترجمه ای از طناز رجبعلی

مقاله ای ترجمه شده از سایت سایدشو