نگهبانان کهکشان 3 شخصیت قدرتمندی به نام آدام وارلاک را به پرده سینما معرفی می کند. در واقع، قدرتمند ممکن است کمی سطح پایین باشد. در واقع، در برخی از داستان های کمیک، او به یکی از قدرتمندترین موجودات در کل دنیای مارول تبدیل می شود.

در داخل MCU، آدام مخلوق عایشه، یک کاهن اعظم حاکم است. به نحوی، او با High Evolutionary درگیر خواهد شد. اما آدام وارلاک دقیقاً در کمیک کیست؟ و داستان او چیست؟ بیایید دریابیم.

 

“انسان کامل”

آدام وارلاک مارول

موجودی که به آدام وارلاک معروف شد یک آزمایش بود. او توسط محققانی خلق شد که خود را The Enclave می نامیدند. آنها امیدوار بودند که از او برای اعمال اراده خود در جهان استفاده کنند. با این حال، این موجود می تواند شر محققان را احساس کند و از پیله خود بیرون بیاید. او حتی بدون اینکه نامی داشته باشد فرار کرد. در عوض، او را به سادگی «او» نامیدند.

“او” قبلاً قدرت، سرعت، پرواز و توانایی فوق العاده ای برای زنده ماندن در خلاء فضا داشت. حتی خارق‌العاده‌تر، توانایی او در بازسازی درون پیله است. هر بار که او از پیله بیرون می آید حتی قدرتمندتر می شود. با گذشت زمان، او توانایی دستکاری خود ماده را به دست آورد. در نهایت، او آنقدر قوی شد که تانوس را به گرانیت تبدیل کرد.

 

حامل گوهر نفس

آدام وارلاک مارول

پس از بازسازی، “او” سرانجام نام جدیدی دریافت کرد. High Evolutionary او را وارلاک نامید. علاوه بر این، High Evolutionary برنامه‌هایی داشت تا وارلاک را حتی باورنکردنی‌تر کند. بنابراین، او گوهر نفس را در پیشانی وارلاک قرار داد، چیزی شبیه به سنگ ذهن ویژن در MCU. با این حال، گوهر نفس به او توانایی های بسیار بیشتری می دهد.

آدام وارلاک می‌تواند روح‌ها را دستکاری کند، در زمان سفر کند، پورتال بسازد و طلسم‌های فوق‌العاده قدرتمندی انجام دهد. او می تواند در جواهر روح زندگی کند و حتی دیگران را درون آن قرار دهد. آدام وارلاک جاودانه است. روح او چنان قدرتمند است که حتی با مرگ نیز نمی توان آن را ادعا کرد. به چالش کشیدن او به یک شر واقعاً باورنکردنی نیاز دارد.

 

جادوگر شیطانی

آدام وارلاک مارول

طولی نکشید که او با آن شر بزرگ روبرو شد. اما چه کسی می تواند با قدرت او رقابت کند؟ البته یک جدول زمانی جایگزین نسخه آینده خودش! این موجود شیطانی خود را جادوگر نامید. قدرت او تقریباً غیرقابل توقف بود. در واقع، توانایی جادوگر برای سفر در زمان و دستکاری وقایع به قدری پربار بود که او به طور موثر تمام رویدادهایی را که خودش خلق کرده بود به حرکت درآورد. جادوگر سازنده خودش است.

آدام وارلاک به اندازه کافی قدرتمند نبود که بتواند او را شکست دهد. بنابراین او با Pip the Troll (که در MCU در پایان Eternals با او آشنا شدیم)، Gamora و حتی خود Thanos همکاری کرد. آنها از قدرت ترکیبی خود برای شکست دادن جادوگر استفاده کردند. حتی در آن زمان، او فقط به طور موقت شکست خورد. درست مانند آدام وارلاک، او به اندازه کافی قدرتمند و باهوش است که می تواند از بسیاری جهات بر مرگ غلبه کند.

 

دارنده دستکش ابدیت

آدام وارلاک مارول

پس از شکست دادن جادوگر با تانوس، تایتان دیوانه به این نتیجه رسید که خودش خواهان قدرت سنگ روح است. در واقع، او تمام جواهرات اینفینیتی را به همراه دستکش اینفینیتی می خواست. از آنجایی که تانوس بسیاری از جواهرات دیگر را داشت، آدام نتوانست برنده شود. متوجه شد که باید تسلیم شود، یک بار دیگر در گوهر روح در پیله خود پنهان شد. درست مثل قبل، وقتی ظهور کرد، حتی قدرتمندتر بود.

سنگ روح به قدری با اراده آدام وارلاک هماهنگ شده بود که می توانست تمام جواهرات ابدیت دیگر را فرا بخواند. این می تواند خود دستکش بی نهایت را فرا بخواند تا او بتواند برای همیشه از قدرت استفاده کند. با این حال، برای اینکه خدایی منطقی و بی‌طرف باشد، تصمیم گرفت همه خوبی‌ها و بدی‌ها را از خود دور کند و نسخه‌های متناوب را ایجاد کند. نسخه شیطانی در واقع یک بار دیگر جادوگر بود.

 

دادگاه زنده

آدام وارلاک مارول

آدام در بسیاری از جدول‌های زمانی و داستان‌های بسیاری مغلوب مغوس شد. اما در یک جدول زمانی خاص، آدام یک فداکاری باورنکردنی انجام داد. با تمام هرج و مرج در سراسر جهان، او این وظیفه را بر عهده گرفت تا به قاضی کیهانی نهایی عدالت تبدیل شود. آدام وارلاک به دادگاه زنده تبدیل شد.

دادگاه زنده شاید یکی از قدرتمندترین موجودات در کل دنیای مارول باشد، به جز One Above All. حتی با قدرتش، آدام وارلاک تمام تلاشش را کرد تا برای خوبی بجنگد.

 

نگهبان کهکشان

آدام وارلاک مارول

پس از بسیاری از ماجراهای کیهانی بزرگ، او در نهایت به زندگی خود بازگشت. او در کنار قهرمانانی که می شناخت و دوستشان داشت کار می کرد. از این گذشته، او سال های زیادی را با گامورا و حتی دراکس کار کرد. با دانستن اینکه یک کهکشان کامل برای نجات وجود دارد، به تیمی که آنها در آن حضور داشتند پیوست.

به عنوان عضوی از نگهبانان کهکشان، او به مبارزه برای همیشه ادامه خواهد داد. در واقع، وقتی جادوگر دوباره متولد شد، مجبور شد یک بار دیگر با خود بدخواه خود مبارزه کند. استار لرد برای کمک به آنجا بود و از مکعب کیهانی برای تبدیل او به آدام وارلاک استفاده کرد.

 

ترجمه از هادی شنوایی – برگرفته از سایت سایدشو

https://www.sideshow.com/blog/who-is-adam-warlock