تهاجم مخفی مارول و اسکرول ها

سریال تهاجم مخفی مارول تقریباً اینجاست تا نه چندان مخفیانه به زندگی ما و لیست تماشای دیزنی پلاس حمله کند. ما ساموئل ال جکسون، مدیر سابق شیلد را ندیده ایم. از سال 2019 مرد عنکبوتی: دور از خانه، که یک ارتباط اساسی را با تهاجم مخفی آشکار کرد.

اطلاعات زیادی در مورد این فرضیه در دست نیست، اما ما این را می دانیم؛ فیوری با ماریا هیل، تالوس، سونیا فالسورث و اورت کی راس متحد می شود تا از زمین در برابر تهاجم مخفیانه اسکرول دفاع کند. این سوال باقی می ماند که آیا فیوری که ما خواهیم دید، فیوری واقعی است یا اسکرول.

به نظر می رسد این موضوع مهمی در سریال باشد – چه کسی Skrull است و چه کسی نیست – زیرا مرزهای بین واقعیت و فریب را محو می کند. ما همچنین می دانیم که فیوری یک مرد تحت تعقیب است که از فراخواندن انتقام جویان برای کمک خودداری می کند زیرا احساس می کند باید به تنهایی دنیا را نجات دهد.

تریلرها با لحن جاسوسی ذاتی و احساس غم انگیزتر، حال و هوای اصلی کاپیتان آمریکا:سرباز زمستان را القا می کند. قبل از پخش سریال موردانتظار هفته آینده، بیایید به آنچه که باید بدانید بپردازیم.

 

پروژه های قبلی مارول برای تماشا بر اساس شخصیت

نیک فیوری (Nick Fury)

تهاجم مخفی مارول اسکرول

اگر می‌خواهید آن را به یک ماراتن فیلم MCU واقعی تبدیل کنید، می‌توانید فیلم‌شناسی مارول ساموئل ال جکسون را تماشا کنید.

این شامل صحنه پایانی در فیلم مرد آهنی (2008)، مرد آهنی 2 (2010)، صحنه پایانی در ثور (2011)، کاپیتان آمریکا: اولین انتقام‌جو (2o11)، انتقام‌جویان (2012)، کاپیتان آمریکا است. : The Winter Soldier (2014)، Avengers: Age of Ultron (2015)، صحنه اصلی فیلم Avengers: Infinity War (2018)، کاپیتان مارول (2019)، انتقام جویان: پایان بازی (2019) و مرد عنکبوتی: دور از خانه (2019).

مورد آخر مخصوصاً مربوط به تهاجم مخفی است. اگر به خاطر داشته باشید، صحنه ای در دور از خانه وجود دارد که در آن فیوری و ماریا هیل در واقع تالو و سورن (که در کاپیتان مارول با آنها آشنا شدیم) در لباس مبدل هستند.

اسکرول ها نقش شخصیت معروف شیلد عواملی برای ریشه کن کردن عناصر (توهمات ایجاد شده توسط کوئنتین بک). در همین حین، فیوری یک کشتی اسکرول را فرماندهی می کند. فیوری در تریلر The Marvels نیز در یک سفینه فضایی حضور داشت.

با این حال، از بین پروژه های ذکر شده، کاپیتان مارول بیشترین ارتباط را با حمله مخفی دارد. این فیلم معرفی رسمی اسکرول ها است. همچنین جایی است که با تالوس، که نقش مهمی در مینی سریال آینده مارول بازی می کند، ملاقات می کنیم.

اگر تصمیم گرفتید ماراتن Fury خود را به ترتیب زمانی برگزار کنید، بهتر است با آن تلنگر شروع کنید زیرا در دهه 90 می‌گذرد.

 

ماریا هیل (Maria Hill)

تهاجم مخفی مارول اسکرول

برای تقویت دانش خود در ماریا هیل، می‌توانید بسیاری از موارد بالا را به جز هر چیزی که قبل از Avengers (2012) است، تماشا کنید. هیل همچنین در سه قسمت از ماموران شیلد ظاهر می شود. (همانطور که Fury) انجام می دهد، اگرچه آن سریال معمولی در نظر گرفته نمی شود.

 

اورت کی راس (Everett K. Ross)

تهاجم مخفی مارول اسکرول

اورت کی راس در فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (2016) به عنوان مامور سیا ظاهر می شود. داستان او در فیلم های پلنگ سیاه ادامه دارد. ما در واکاندا تا ابد متوجه شدیم که همسر سابق او کنتسا والنتینا آلگرا دو فونتین، یکی از مدیران سیا است که در حال جمع کردن اعضای تاندربولتس است. او راس را به خاطر دادن اطلاعات طبقه بندی شده به واکاندا دستگیر کرد. با این حال، او از زندان فرار کرد و به لطف متحدان واکاندان خود فرار کرد.

 

جیمز رودز (James Rhodes)

تهاجم مخفی مارول اسکرول

رودی خوب و قدیمی. او برای «تهاجم مخفی» بازگشته است، اما به نظر می‌رسد که بیشتر یک شخصیت سیاسی است تا ماشین جنگی. برای تماشای مجدد مورد نیاز رودی، می توانید با اولین مرد آهنی (جایی که ترنس هاوارد نقش او را بازی می کند) شروع کنید.

سپس می‌توانید با مرد آهنی 2، مرد آهنی 3، کاپیتان آمریکا جنگ داخلی، انتقامجویان جنگ ابدیت و پایان بازی و شاهین و سرباز زمستان ادامه دهید. او در کنار سام ویلسون نقش کوتاهی می کند.

در تهاجم مخفی، او با فیوری به عنوان مشاور رئیس‌جمهور تعامل می‌کند و وخامت وضعیت او را به او یادآوری می‌کند. به هر حال فیوری تحت تعقیب ترین مرد دنیاست.

 

اسکرول ها (Skrulls)

بدیهی است که کاپیتان مارول بیشترین زمینه را در مورد اسکرول ها (علاوه بر سری کتاب های مصور Secret Invasion) ارائه خواهد کرد. همچنین در فینال وانداویژن یک حضور شگفت‌انگیز اسکرول وجود دارد.

یک اسکرول به FBI نفوذ می کند تا مونیکا رامبو را برای یک ماموریت نامشخص استخدام کند. این بدون شک ما را به The Marvels می رساند، جایی که مونیکا در کنار فیوری در فضا کار می کند.

 

معرفی تازه کارها

مامور ویژه سونیا فالسوورث (Sonya Falsworth)

تهاجم مخفی مارول اسکرول

سونیا در کمیک‌های مارول وجود ندارد اما ممکن است ارتباطی با کماندوهای زوزه‌کش از کاپیتان آمریکا:اولین انتقامجو داشته باشد. او نام خانوادگی مشترکی با جیمز مونتگومری فالسورث، یا همان یونیون جک دارد.

احتمال زیادی وجود دارد که با هم مرتبط باشند. ما می دانیم که سونیا یک مامور MI6 است که دوست قدیمی فیوری است. بر اساس تریلرها و کلیپ ها، او سرمایه گذاری زیادی برای مقابله با تهاجم اسکرول کرده است.

 

گیا (G’iah)

تهاجم مخفی مارول اسکرول

گیا دختر اسکرول تالوس و سورن است. آخرین باری که ما او را به عنوان یک دختر کوچک در کاپیتان مارول دیدیم، زمانی بود که کارول دانورز، ماریا رامبو و فیوری به او کمک کردند تا او را دوباره با تالوس متحد کنند. گیا بعداً با مونیکا جوان دوست می شود.

نقش گیا در کمیک‌ها شرورتر است زیرا او با شریک زندگی‌اش کلر (Klrr) و فرزندانشان روی زمین زندگی می‌کند در حالی که به عنوان یک خانواده ظاهراً عادی آمریکایی مبدل شده است تا راه را برای تهاجم اسکرول هموار کند.

اینکه آیا سریال با شخصیت او این مسیر را طی می کند یا نه، باید دید. می تواند با درگیری او با پدرش، بذر خیانت گیا را بکارد.

علاوه بر این، در تریلر، گیا را می‌بینیم که فیوری را به خاطر همه چیزهایی که روی زمین اتفاق افتاده مقصر می‌داند. این نیز ممکن است نقطه عطف برای او باشد.

 

رهبر شورشی اسکرال گراویک (Gravik)

مانند سونیا، گراویک به ریشه های کتاب های کمیک نمی بالد. تنها چیزی که می دانیم این است که او رهبر شورشی یک جناح اسکرول است که یک حمله مخفیانه (عنوان نمایش!) به زمین را برای استخراج منابع آن رهبری می کند. ما می بینیم که او از توانایی های تغییر شکل خود به خوبی در تریلرها و کلیپ ها استفاده می کند. در آخرین تریلر، او دست خود را برای حمله دراز می کند، تقریباً یادآور اندام درخت مانند گروت است.

 

آقای رئیس جمهور (Dermot Mulroney)

درموت مولرونی نقش رئیس جمهور جدید ایالات متحده را بازی می کند. اطلاعات زیادی در مورد او وجود ندارد، مگر اینکه جیمز رودز، معروف به ماشین جنگی به عنوان مشاور به او خدمت می کند. همچنین لحظه ای در آخرین کلیپ وجود دارد که نشان می دهد فیوری ظاهراً هلیکوپتری حاوی رئیس جمهور را ساقط می کند.

با این حال، شانس خوبی وجود دارد که یک اسکرول خود را به عنوان رهبر برجسته ایالات متحده جا بزند.

 

دو شخصیت ناشناس

کارمن اجوگو و کریستوفر مک‌دونالد در فیلم تهاجم مخفی نقش‌هایی را بازی می‌کنند که هنوز فاش نشده‌اند. اگرچه حدس زده می‌شود که کریستوفر استرن، یک شخصیت غیر کمیک را به تصویر می‌کشد.

 

ممکن است طعم پیشینه FURY را بچشیم

تهاجم مخفی مارول اسکرول

فیوری در طول دوران تصدی خود در دنیای سینمایی مارول یک معما باقی مانده است. در تریلر، او را در کنار سونیا از قبر پدرش می‌بینیم. البته، ما می دانیم که نیک فیوری ما در واقع یک جونیور است.

پدرش، سرهنگ نیکلاس جوزف “نیک” فیوری پدر، وابسته به کماندوهای زوزه‌کش است و به عنوان دومین مدیر S.H.I.E.L.D خدمت می‌کرد. فیوری همچنین در اظهاراتی از مادرش یاد می کند که چگونه به او گفته است که او “خاص” است.

این قطعات تریلر، که به ارتباطات خانوادگی فیوری اشاره می‌کنند، مطمئناً می‌توانند از طریق بینش نسبت به گذشته او، ثمربخش باشند. اینجا امیدواریم.

 

تهاجم مخفی در 21 ژوئن به دیسنی پلاس می رسد. چقدر هیجان زده هستید که دوباره با نیک فیوری متحد شوید؟ تئوری های شما در مورد آنچه ممکن است اتفاق بیفتد چیست؟

 

ترجمه از هادی شنوایی – برگرفته از سایت سایدشو

https://www.sideshow.com/blog/what-to-know-before-mcu-secret-invasion