آنها لاغر هستند، سبز هستند، و پر از نقل قول! لاک پشت های نینجا جهش یافته نوجوان جزء اصلی کارتون های دهه 90 بودند. و اکنون با Mutant Mayhem آنها در دهه 20 سروصدا خواهند کرد!

بنابراین، بدون هیچ مقدمه ای، بیایید به تاریخچه لاک پشت و رسانه های لاک پشت نگاه کنیم و بهترین نقل قول ها از لاک پشت های نینجا جهش یافته نوجوان را پیدا کنیم.

10. «من آرزوی جنگیدن ندارم. اما سنگی به دریاچه بیندازید و امواج به سوی شما باز خواهند گشت.» – استاد اسپلینتر

لاک پشت های نینجا

در ابتدا، برادران در سال 1987 با مجموعه انیمیشن لاک پشت های نینجا جهش یافته راهی تلویزیون شدند. و جای تعجب نیست که برخی از بهترین نقل قول ها از کل نمایش از استاد اسپلینتر آمده است. البته، تعجب آور نیست که یک استاد نینجا عاقل، درس های زندگی زیادی داشته باشد.

 

اکشن فیگور اسپلینتر ون هلسینگ | Van Helsing Splinter | برند نکا

 

9. “چرا نمی توانم در مورد هریسون فورد رویا ببینم؟” – آپریل اونیل

گاهی اوقات، زندگی می تواند طاقت فرسا باشد. شکی نیست که آوریل اونیل با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند. شاید به این دلیل است که او زمان زیادی را در اطراف لاک پشت های جهش یافته می گذراند. یا، شاید، ممکن است این باشد که او خواب می بیند. از این گذشته، این توضیح معقول تری برای موش ها و لاک پشت های سخنگو خواهد بود. اما چرا او هرگز نمی تواند رویای چیز خوبی را ببیند؟ برای مثال، چهره هریسون فورد.

لاک پشت های نینجا

اکشن فیگور آپریل فرانکنشتاین | Frankenstein April | برند نکا

 

8. “به این دلیل است که شما هرگز به نیوجرسی نمی روید!” – دوناتلو

در سال ۲۰۱۸، طلوع لاکپشت های نینجا برای اولین بار به نمایش درآمد. این سریال انیمیشنی به دلیل نمایش هر یک از برادران لاک پشت بسیار مورد علاقه است. و در حالی که همه نوجوانان بامزه هستند، حرف های دانی اغلب به موقع درست است.

لاک پشت های نینجا

اکشن فیگور داناتلو از لاک پشت های نینجا 1990 برند نکا

 

7. «انسان ها تفاله های شیطانی زمین هستند. ازشون اجتناب کن. بهشون سلام نکن. آنها شهوت قتل کسی را دارند که با آنها متفاوت است. تعامل با آنها به معنای مردن است.»

لاک پشت های نینجا

خوب، آیا آنها واقعاً اینقدر اشتباه می کنند؟ به خصوص هنگامی که یک لاک پشت جهش یافته با مهارت های کشنده نینجا هستید، باید مراقب مردم باشید. ترساندن آنها آسان است! حتی در سنین پایین خود، تیم Mutant Mayhem این قانون را می داند. استاد اسپلینتر به آنها خوب آموزش داد.

 

6. “ریلکس باش، راف، ما استاد این قهرمان  بازی ها هستیم. منظورم این است که NINJOCity ما حرف نداره. ما تعدادی سلاح جادویی عالی دریافت کردیم. و آیا باید به شما یادآوری کنم که چه کسی چهار لاک دارد و شردر را شکست داده است؟» – لئوناردو

Rise of TMNT تعادل کاملی بین احساسی و کمدی برقرار می کند. بنابراین وقتی لئو به راف آرامش می‌دهد، هم معنادار و هم کاملا مضحک است. با این حال، احتمالاً همه ما باید شروع به استفاده از کلمه “ninjocity” در واژگان روزانه خود کنیم.

 

5. «به من اعتماد کن، ممکن است من آموزش نینجا نداشته باشم، اما به سطحی از شگفت انگیزی دست یافته ام که فقط برای کیسی جونز قابل دستیابی است. این عرفانی است!» – کیسی جونز

لاک پشت های نینجا

هیچ چیزی مانند اعتماد به نفس بدست نیامده «کیسی جونز» وجود ندارد. کیسی جونز، از مجموعه انیمیشن 2012، لاک پشت های نینجا جهش یافته نوجوان، به همان اندازه که می شود اعتماد به نفس دارد. او آموزش نینجا ندارد اما او مطمئناً اعتماد به نفس یک نینجا را دارد!

 

4. «اولین قانون نینجا بودن این است: آسیب نرسانید. مگر اینکه قصد آسیب رسانی را داشته باشید. بعد از آن صدمات زیادی را وارد کنید!» – استاد اسپلینتر

استاد اسپلینتر، از همان مجموعه انیمیشن لاک پشت های نینجا در سال 2012، توصیه های خوبی دارد. او دقیقاً می داند که چگونه برادران را در مسیر درست هدایت کند. و البته، آنها باید مراقب تمام آموزش های نینجا باشند. اما آنها همچنین باید در هر زمان آماده استفاده از آن باشند.

 

3. “شما خیلی نزدیک به گاو نر پرواز می کنید و نیش خواهید خورد.” – رافائل

لاک پشت های نینجا

یک بار دیگر، Rise of the TMNT برادران را به خوبی درک می کند. راف ممکن است در رابطه با کلمات بهترین نباشد، اما مطمئناً با مشت بهترین است. یا سلاح. یا چیزهای دیگری که واقعاً دردناک باشند! او در مورد سای دوقلوی خود به نوعی متخصص است، اما واقعاً هر کاری انجام خواهد داد.

 

اکشن فیگور رافائل از لاک پشت های نینجا 1990 برند نکا

 

2. «من می دانم چه کردی! من هر روز لعنتی با آن زندگی می‌کنم و به اندازه کافی داشتم! مرا ترک کن! همین الان برو و هرگز برنگرد.» – آخرین رونین

در واقع، ما نمی توانیم در مورد لاک پشت های نینجا جهش یافته نوجوان بدون صحبت در مورد کمیک ها صحبت کنیم. بالاخره داستان آنها از کمیک شروع شد. شاید یکی از محبوب‌ترین کمیک‌ها داستان آخرین رونین را دنبال کند. او آخرین برادر باقی مانده است. دیدن مبارزه او با گذشته و مبارزه اش برای انتقام، دلخراش است. و با این حال، این داستان دلخراش نقل قول های زیبا و به یاد ماندنی را می سازد.

 

1. “بویاکاشا!” – میکل آنژ

لاک پشت های نینجا

در نهایت، تکیه کلامی برای پایان دادن به تمام عبارات کلیدی! فراخوانی برای جشن است. و طبیعتاً، این فراخوانی برای یک تکه دیگر از پیتزا است. راستش را بخواهید، همه ما می‌توانیم در حال حاضر از تکه‌ای از آن جنس خوب پنیری استفاده کنیم. بیایید یک برش بگیریم، پاهایمان را بالا بزنیم و یک فیلم کاملا رادیکال تماشا کنیم. Mutant Mayhem چطوره؟

اکشن فیگور مایکل آنجلو مومیایی | Mummy Michelangelo | برند نکا

 

برگرفته از سایت سایدشو – ترجمه هادی شنوایی

https://www.sideshow.com/blog/best-teenage-mutant-ninja-turtles-quotes