نیاز به الهام یا انگیزه دارید؟ بهترین نقل قول ها از قهرمانان انیمه شونن مورد علاقه خود را در زیر بررسی کنید!

“اگر سرنوشت خود را دوست ندارید، آن را نپذیرید.”
ناروتو اوزوماکی، ناروتو

نقل قول قهرمان انیمه

ناروتو اوزوماکی در حالی به دنیا می‌آید که سرنوشتش مهر و موم شده است. یا همه اینطور فکر می کنند. او به جای اینکه بار سنگینی را به دوش بکشد یا خود را به آینده ای وحشتناک بسپارد، زندگی خود را با شادی پر می کند. او اجازه نخواهد داد که روباه نه دم او را سنگین کند – حتی اگر به معنای واقعی کلمه در درون او زندگی کند. بنابراین وقتی مسیر شما سخت به نظر می رسد، از سخنان حکیمانه ناروتو پیروی کنید. خودت تغییرش بده خودت را باور کن!

فیگور ناروتو و ساسکه | Naruto and Sasuke | از انیمه ناروتو

 

“ما آزاد به دنیا می آییم. همه ما. رایگان. برخی آن را باور نمی کنند، برخی سعی می کنند آن را از بین ببرند. برن به جهنم!
ارن یگر، حمله به تیتان

نقل قول قهرمان انیمه

اگرچه او اکنون یک شخصیت بحث‌برانگیز است، اما در فصل‌های اولیه ارن یگر به همان اندازه الهام‌بخش است. ارن در فقر زندگی می کند و خانه او بسیار نزدیک به دنیای بیرونی است که تایتان ها در آن پرسه می زنند. اما او مانند یک دام در قفس زندگی نمی کند، زیرا او به سختی به آن زندگی فکر می کند. بنابراین، ارن مقابله می کند. و او در برابر هر دشمنی، جانور یا انسانی، خشم خواهد گرفت، اگر به او بگویند که به لانه بازگردد.

فیگور میکاسا آکرمن | Mikasa Ackerman | از انیمه حمله به تایتان

 

“من نمی دانم وقتی دارم می میرم چه احساسی خواهم داشت، اما از روشی که زندگی کردم پشیمان نمی شوم.”
یوجی ایتادوری، جوجوتسو کایسن

نقل قول قهرمان انیمه

یوجی ایتادوری بی پروا و تکانشی است. اما او همچنین یک قلب طلایی و یک سلول مغزی دارد – که همیشه به او می‌گوید به مردم کمک کند. پس از قورت دادن انگشت نفرین شده، زندگی عادی او زیر و رو می شود. او با سر به نبرد با شیطان پرتاب شده است و اساساً یک هدف روی پشتش نقاشی شده است. آیا او هرگز شکایت می کند؟ جواب منفی. در عوض، یوجی نقش قهرمانانه جدید خود را با هر چیزی که دارد پذیرفته است. چالشی مانند یوجی را در آغوش بگیرید و دیدگاه شما مطمئناً شروع به تغییر خواهد کرد.

 

“چون شیاطین انسان بودند … آنها نیز مانند من انسانی بودند.”
تانجیرو کامادو، شیطان کش

نقل قول قهرمان انیمه

مانند بسیاری از داستان های هیولا، باید شخصیتی وجود داشته باشد که انسانیت آنها را ببیند. تانجیرو کامادو این نقش را به طرز شگفت انگیزی ایفا می کند. به عنوان قهرمان داستان، ما از او انتظار داریم که شیاطینی را که خانواده‌اش را کشته‌اند، با رها کردن بی‌ملاحظه یا حتی ذره‌ای خوشحالی از بین ببرد. اما تانجیرو اینطور نیست. او مهربان و حساس به رنج است. توانایی او برای بخشش شر واقعاً شگفت‌انگیز است. همه ما باید به دنبال داشتن چنین همدلی بی پایان باشیم.

فیگور شخصیت تانجیرو کامادو | Tanjiro Kamado | از انیمه شیطان کش Demon Slayer

“شما باید به لبخند زدن ادامه دهید مهم نیست چقدر چیزها سخت می شوند.”
اش کچوم، پوکیمون

نقل قول قهرمان انیمه

اش “باید همشونو بگیری!” کچام از پوکمون به خوش بینی تزلزل ناپذیرش معروف است. اما چگونه او به این راه رسید؟ مطمئنا زندگی برای او آسان نیست. راه پیروزی با دشمنان و خطاها هموار شده است. اش دچار دلشکستگی و شکست می شود. همین برای ناامیدی هر کسی کافی است. اما، اش، شادی را انتخاب می کند. او مثبت اندیشی را انتخاب می کند، لبخندی می زند و چهره ای شجاع دارد، حتی در برابر شانس های شکست ناپذیر. این به او قدرت می دهد تا از هر چیزی عبور کند.

 

“برای کمک به دیگران، باید بتوانید از خودتان مراقبت کنید.”
ایزوکو میدورییا، آکادمی قهرمان من

نقل قول قهرمان انیمه

ایزوکو میدوریا که با نام قهرمانی خود Deku نیز شناخته می شود، با کهن الگوی قهرمان مطابقت دارد. او نوع دوست، شجاع و ایده آلیست است. اما او همچنین می داند که افزایش عزت نفس و عشق به خود به توانایی های شما برای نجات دیگران کمک می کند. دکو تنها زمانی می تواند به مردم کمک کند که بهترین احساس خود را داشته باشد و نیازهای خود را نیز برآورده کند. این موضوع از شخصیت فداکار و شکنجه شده ای که اغلب در تلویزیون می بینیم دوری می کند. پس به یاد داشته باشید: اول از خود مراقبت کنید!

فیگور کاراکتر شوتو تودوروکی | Todoroki Shoto | از انیمه آکادمی قهرمان من

 

ترجمه ای از هادی شنوایی – برگرفته ا سایت سایدشو

https://www.sideshow.com/blog/best-shounen-anime-hero-quotes