بتمن برای جنگیدن با هر قهرمان یا تبه کاری که روبرویش می ایستد , یک برنامه و نقشه دقیق مبارزه دارد, موقعی که او بیشترین تمرکزش را معطوف به چنگیدن با انواع و اقسام دشمنان خود میکند , حتی برای شکست دادن تک تک اعضای “لیگ عدالت” نیز نقشه ی آماده ای دارد.

در واقع او همیشه مشتاق مبارزه است و بخاطر همین,

هیچکس به اندازه بتمن آماده نیست!

با اینکه او مبارزات بیشماری داشته است, ما در این مقاله چند تا از تقابل های مورد علاقه مان را که از هرکدام تندیسی ساخته ایم آورده ایم … در ادامه همراه ما باشید.

Batman vs Superman

مبارزه بتمن و سوپرمن , مبارزه دو عضو از لیگ عدالت را در دژ اختصاصی سوپرمن به نمایش میگذارد … مانند همیشه یک چیز مسلم است, حتی با وجود ضربات سنگین, یک احتیاط و کنترل در حرکات آن ها وجود دارد.

در آغاز نفسگیر “بتمن : خاموشی”, سوپرمن به کنترل “پویزن لوی” در آمده, پویزن لوی از یک گیاه هیپنوتیزم کننده استفاده کرده تا سوپرمن را علیه بتمن قرار دهد, اما این همیشه مجهز بودن بتمن , باز به نفعش تمام میشود.

بتمن یک حلقه کریپتونی ( ماده ای کیهانی که سوپرمن نسبت به آن ضعف دارد ) را از کمربند کارآمدش برمیدارد و از آن در مقابل سوپرمن استفاده میکند!

Batman vs Killer crok

“کیلر کروک” با نام “وایلون جونز” به دنیا آمد , او پسری معمولی بود که یک روز متوجه شد به یک بیماری وحشتناک پوستی ( جهش نابهنجار بافت های پوستی ) دچار است .

علیرغم تمام تلاش های او برای خلاصی از این پوسته , هیچ چیز نتوانست مانع این پوسته ی وحشتناک , و همینطور دندان ها و چشمهایی که با این وضعیت وحشت آور همراه بودند بشود .

سرانجام او تبدیل به کیلر کروک ِ فاضلابی شد ! موجودی که بتمن بیش از یکبار شکستش داد .

در “بتمن مقابل کیلر کروک” آنچه تندیس نشان میدهد این است که شوالیه ی تاریکی در تاریکی فاضلاب با کیلر کروک درگیر شده است , برای پایان دادن به دیوانگی های کشنده ی او .

بتمن تمام نقاط ضعف و آسیب پذیر او را میداند و از همان ها بر علیه او استفاده میکند

در اثر بیماری پیش رونده وایلون , او روز به روز بیشتر به یک کروکودیل شبیه میشود و این موضوع شکست دادن او را بسیار سخت میکند , اما بتمن همیشه یک حقه در آستینش دارد , یا یک گجت پیشرفته در کمربند کارآمدش .

تهیه شده توسط سیاوش نثری
مقاله ای از وبسایت
Thecollector.ir
ترجمه ای از وبسایت
Sideshow.com