بتمن برای جنگیدن با هر قهرمان یا تبه کاری که روبرویش می ایستد , یک برنامه و نقشه دقیق مبارزه دارد, موقعی که او بیشترین تمرکزش را معطوف به چنگیدن با انواع و اقسام دشمنان خود میکند , حتی برای شکست دادن تک تک اعضای “لیگ عدالت” نیز نقشه ی آماده ای دارد.

در واقع او همیشه مشتاق مبارزه است و بخاطر همین,

هیچکس به اندازه بتمن آماده نیست!

با اینکه او مبارزات بیشماری داشته است, ما در این مقاله چند تا از تقابل های مورد علاقه مان را که از هرکدام تندیسی ساخته ایم آورده ایم … در ادامه همراه ما باشید.

Batman vs Deathstroke

“اسلید ویلسون” , یا “دد استروک” ذاتا یک قانل حرفه ای و استراتژیست جنگی فوق العاده است , و نه تها این , بلکه او با بسیاری از فنون مبارزه ای تمرین کرده است که بروس وین تمرین کرده .

او این توانایی را دارد که به سرعت خود را احیا کرده و سریعا خودش را از آسیب های کشنده حفظ کند و خود را بهبود بخشد .

آنچه در سبک مبارزه او با بتمن متفاوت است , این است که دد استروک همیشه از شمشیر و اسلحه استفاده میکند .

در “بتمن در مقابل دداستروک” , در یک دوئل سخت , این دو بر روی یک ناوگان کله اژدری بر فراز شهر “گاتهام” صف آرایی میکنند , اسلید ویلسون آماده است تا با شمشیر ضربه سختی را نثار بتمن کند و بتمن نیز سه “بترنگ” را مانند پنجه در دستش آماده کرده است و این دو آماده اند تا بر فراز شهر مبارزه شان را آغاز کنند .

مبارزه ای که هر مانور بین ساختمان ها در آن , آن ها را با مرگ مواجه میکند در حالی که هردو با احتیاط سعی میکنند از مرگ خود اجتناب کنند .

Batman vs Superman 2

یکی از مثال زدنی ترین مبارزات تمام دوران , در “شوالیه تاریکی باز میگردد” ِ فرانک میلر اتفاق می افتد

یکی از داستان های اصیل مبارزه بتمن و سوپرمن

این تندیس از مبارزه بتمن در مقابل سوپر من , فقط بخشی از جنگ ویرانگر آن ها را نشان میدهد , سوپرمن به طرز غیر قابل باوری قدرتمند است و بنظر میرسد هیچ محدودیتی برای قدرت او وجود ندارد .

وقتی که بتمن تسلیم نیرو های رئیس جمهور “ریگان” نمیشود , ریگان , قهرمان آمریکا , سوپرمن را میفرستد تا یکبار برای همیشه خفاش پیر را متوقف کند … اما چیزی که او اصلا توقعش را نداشت , میزان آمادگی بتمن بود !

قطعا یک سلاح کریپتونی , انتخاب بسیار خوبی است و یک زره فوق قدرتمند و مقاوم , یعنی بتمن به این آسانی ها تسلیم نمیشود …

اما سوپرمن به راحتی آن را در هم میشکند و بتمن را مانند یک تکه خمیر له میکند , فقط با استفاده از یک فانوس سبز , بتمن واقعا میتواند سوپرمن را شکست دهد , بنابراین بتمن میتواند مرگ خود را صحنه سازی کند .

تهیه شده توسط سیاوش نثری
مقاله ای از وبسایت
Thecollector.ir
ترجمه ای از وبسایت
Sideshow.com