ماشین جنگی نه چندان خشن، اما سبز که با نام “She-Hulk” شناخته میشود در آستانه ورود به “MCU” است. سریال “Marvel’s She-Hulk: Attorney at Law” در 17 آگوست 2022 در سرویس استریم “دیزنی +” پخش شد.

چیز های زیادی برای دانستن در مورد شخصیتی که با عنوان “Shulkie” شناخته میشود وجود دارد، به همین دلیل است که ما در این مقاله در حال پرداختن به قدرت ها و همکاری “جنیفر والترز” با “هالک” هستیم. پس دیوار چهارم را بشکنید (شولکی اولین بار این کار را انجام داد) و به ما ملحق شوید تا به قصه She-Hulk بپردازیم.

فانکو پاپ 15 سانتی هالک | Hulk | اونجرز پایان بازی شماره 478

اوایل زندگی و دانشکده حقوق

زندگی جنیفر والترز در لس آنجلس آفتابی و پر ستاره کالیفرنیا آغاز شد. در کودکی بیشتر وقت خود را با پسر عمویش “بروس بنر” در کتابخانه ها صرف مطالعه کرد. جنیفر همچنین رویای تبدیل شدن به یک رقصنده را در سر میپروراند؛ مسیری که “موریس” پدر کلانترش آن را تأیید نمیکرد با این حال مادرش، “الین” اشتیاق جنیفر در رقص را تشویق میکرد. اما یک روز هنگام رانندگی به سمت کلاس رقص جنیفر، خانم والترز در یک تصادف رانندگی میمیرد و کاملاً واضح بود که “نیکلاس تراسک”، رئیس جنایتکار، این ضربه را برای مجازات کلانتر والترز برنامه ریزی کرده بود. با این حال او دستگیر نشد.

اسرار و جزئیات ناپدید شده پیرامون تصادف مادرش، جنیفر را به زندگی به عنوان یک وکیل الهام بخشید. او به عنوان یک دانشجوی باهوش در رشته حقوق دانشگاه “هاروارد” پذیرفته شد و در “UCLA” تحصیل و مدرک حقوق خود را با افتخار دریافت کرد. بعد از فارغ التحصیلی، جنیفر والترز به عنوان یک وکیل ماهر و موفق در لس آنجلس مشغول به کار شد و حتی از گانگستری که زمانی برای تراسک کار میکرد نیز دفاع کرد.

انتقال خون از بروس بنر

رفاقت جنیفر والترز و بروس بنر پا برجاست اما این دو در مقطعی به دلیل شرایط مختلف از هم دور می افتند. سال ها بعد آن ها دوباره متحد میشوند و بروس فاش میکند که هالک شگفت انگیز است “انتقام جوی” معروف و ترسناک. جنیفر کنجکاو میشود تا درباره این فوق قهرمان بیشتر بداند.

هنگامی که قاتل اجیر شده نیکلاس تراسک به جنیفر تیراندازی میکند در حالی که وضعیت جنیفر بدتر میشود، بروس مهاجمان را دفع کرده و بدون هیچ گزینه دیگری وارد مطب دکتر میشود. با این که این مطب یک محیط استریل است اما هیچ تجهیزات پزشکی خاصی ندارد، بنابراین بروس مجبور میشود خون دارای اشعه گامای خود را به جنیفر تزریق کند.

اکشن فیگور هالک | Hulk | از اونجرز جنگ بی پایان

درب سبز

با وجود تلاش های بروس ، جنیفر میمیرد. با این حال به دلیل جریان خون هالک، هوشیاری او به پایین‌ ترین سطح میرسد. گودالی که به عنوان “سنگ جهنم” توصیف میشود در آنجا او میتواند وارد سد متافیزیکی، معروف به “درب سبز” شود. این پایین‌ ترین لایه “مولتی‌ ورس” است و جهش‌ های گاما از آنجا عبور میکنند

یکی دیگر از درب های سبز برای جنیفر باز میشود. او تصمیم میگیرد از آن عبور کند تا دوباره زنده شود. بروس که از زنده بودن و ثبات جنیفر خوشحال شده، او را در حالی که فرار میکند به بیمارستان میبرد ، زیرا اکنون مظنون به حمله به اوست. از آنجایی که دیگر هالک آنجا نیست، تیم تراسک دوباره حمله میکنند و در این حمله، ذرات گاما فعال شده و جنیفر را به موجودی بلند قد ، قوی و با پوست سبز تبدیل میکنند.

She-Hulk و توانایی های او

She-Hulk مهاجمان تراسک را با شکست مواجه میکند و هنگامی که وضعیت تنش زا تمام میشود، جنیفر به ظاهر طبیعی خود باز میگردد. در ابتدا این دگرگونی ها و خشم او از کنترل خارج میشوند اما جنیفر میتواند از توانایی های خود به درستی استفاده کند. او نه تنها هوش و گفتار خود را در حین دگرگونی حفظ میکند بلکه میتواند دگرگونی های خود را نیز کنترل کرده و حتی به ندرت به شکل استاندارد انسانی خود باز گردد. پس از این حوادث، شی هالک به عنوان یک ماجراجو و قهرمان جدید در لس آنجلس ظاهر میشود و حتی به وظایف قانونی خود نیز میپردازد. در نهایت او در فرم هالک خود زندگی روزمره اش را میگذراند و همچنین در دادگاه به عنوان She-Hulk ظاهر میشود. به عنوان She-Hulk، جنیفر چابکی و سرعت ، قدرت فوق العاده، استقامت و آسیب ناپذیری را داراست.

ترجمه ای از طناز رجبعلی

مقاله ای ترجمه شده از سایت سایدشو