غیرقابل انکار است که بسیاری از قهرمانان دهه 80 از مدهای درخشانی برخوردار بودند. این لباس‌ها الهام‌بخش لباس‌ها در زندگی مدرن و رسانه‌ها نیز هستند. از پارچه‌ها، رنگ‌ها، برش‌ها و موارد دیگر، ما بهترین ظاهر قهرمان‌های دهه 1980 را در همه جا از خیابان گرفته تا صفحه نمایش می‌بینیم.

در زیر، بیایید نگاهی به برخی از لباس‌های مورد علاقه طرفداران که توسط قهرمانان تلویزیون و فیلم می‌پوشند، بیاندازیم. آیا آنها به شما الهام بخشیده اند؟

 

HE-MAN (استادان جهان)

لباس کلاسیک قهرمان

 

به عنوان شاهزاده آدام و هی من، این شخصیت استادان جهان بر مد تسلط دارد. لباس‌های شاهزاده آدام کمی محافظه‌کارتر و سلطنتی‌تر هستند، پوست او پوشیده شده و موقعیتش درخشنده است.

اما سپس آدام به یک جنگجوی افسانه ای تبدیل می شود. پیراهن از تن جدا می شود و با ماهیچه های مواج و زره درخشان جایگزین می شود. He-Man با رنگ های گرم که مکمل باب بلوند اوست، خیره می شود. وقتی او مشغول مبارزه با اسکلتور نیست، شاید He-Man باید راه رفتن روی باند فرودگاه را در نظر بگیرد.

 

SHE-RA (استادان جهان)

لباس کلاسیک قهرمان

 

البته که ما همچنین باید به شاهزاده خانم قدرت هم بپردازیم! شی-را زره و تاج را تکان می دهد. او به طور مشابه در رنگ های گرم – به ویژه قرمز و طلایی، رنگ هایی که نشان دهنده اشتیاق و موفقیت هستند، پوشیده شده است.

اگر می خواست، می توانست شنل را در بیاورد و از لباسش برای پختن کوکتل استفاده کند. و ما وسواس زیادی نسبت به آن چکمه‌های همسان داریم. عملی برای لگد زدن باسن؟ شاید نه. اما ما به تعهد او برای اینکه 24 ساعت و 7 روز هفته شگفت انگیز به نظر برسداحترام می گذاریم.

 

Lion-O (گربه های رعد)

لباس کلاسیک قهرمان

 

همه ما می توانیم موافق باشیم که ThunderCats برخی از انتخاب های مد چشمگیر را انجام داده است. ترکیب زره های قرون وسطایی با یونیفرم های کُشتی، Lion-O و همراهانش دارای بهترین و درخشان ترین کتانی ها در انیمیشن هستند.

بعلاوه، آنها با کمربندها و دستکش های براق و جواهری تزئین می شوند. در حالی که همه این اضافات از نظر فنی برای اهداف جنگی هستند، ما دوست داریم فکر کنیم که جذابیت بصری کلی لباس‌ها را نیز افزایش می‌دهند. مقداری موی قرمز گیلاسی که هم رنگ با لوگوی سلطنتی تاندرا است را اضافه کنید و این ترکیب عالی است.

 

آپتیموس پرایم (ترنسفورمرز)

لباس کلاسیک قهرمان

 

خوب، لباس آپتیموس پرایم بدن اوست، مثل بقیه تبدیل شوندگان. با این حال، از آنجایی که کار رنگ او در طول زمان تغییر کرد و ارتقا یافت. با این حال، ما فکر می کنیم این مهم است. از این گذشته، او مانند یک ماشین است که هر سال نسخه های جدیدی از آن منتشر می شود.

با این حال، ما بیشتر به این نسل اول Optimus Prime علاقه داریم. او بلوکه است اما تیز نیست. زوایای کارتونی از توانایی ها و قدرت او صحبت می کند، با این حال این اتوبات نیز قابل دستیابی و عاقلانه به نظر می رسد. قبل از هرچیز، شما همیشه قهرمان مورد علاقه فلزی ما خواهید بود.

 

پرنسس لیا ارگانا (جنگ ستارگان)

لباس کلاسیک قهرمان

 

لیا ارگانا دارای لباس‌های باورنکردنی و نمادین در هر فیلم جنگ ستارگان است. اولین حضور او در یک امید تازه با آن لباس سفید در خاطرات ما باقیست. به علاوه احتمالاً به همین دلیل است که شاهزاده خانم بار دیگر با لباس سفید در صحنه‌های اولیه امپراتوری ضربه می زند وارد می‌شود.

کت و شلوار برفی او شاهانه، شیک و در عین حال کاربردی است. و آن تاج مو یکی از به یاد ماندنی ترین لحظات موهای او در تمام دوران است.

 

اکشن فیگور کاپیتان هان سولو | Han Solo | برند سایدشو از جنگ ستارگان

 

سوپرمن (SUPERMAN II)

لباس کلاسیک قهرمان

 

یک بار دیگر به این طرح رنگ اصلی باز می گردیم. هم چشم نواز و هم کلاسیک است و احساساتی را از دوران کودکی به همراه دارد. در دبستان همه ما با بلوک های ساختمانی زرد، قرمز و آبی بازی می کردیم. وقتی آن پالت را روی صفحه می بینیم، بلافاصله انرژی مثبت را با آن مرتبط می کنیم.

آن را روی سوپرمن قرار دهید، و این فقط یک ترکیب عالی است. علاوه بر این، کت و شلوار سوپرمن کریستوفر ریوز نرم و کششی است، بدون ماهیچه های متورم یا حجیم، شخصیت تمام آمریکایی و پای سیب دی سی کامیکس را زیر آن پنهان می کند.

چیزی در مورد این ظاهر سالم وجود دارد که ذاتاً کلارک کنت و بنابراین اساساً سوپرمن است.

 

اکشن فیگور سوپرمن | superman | کلاسیک برند کریزی تویز

 

برگرفته از سایت سایدشو – ترجمه هادی شنوایی

https://www.sideshow.com/blog/fan-favorite-hero-outfits