مجموعه مدرن “مارول” از کامیک های “جنگ ستارگان” از سال 2015 به بعد شخصیت های جذابی را به کهکشانی بسیار دور معرفی کردند. آن ها سیاره ها و صفحات کامیک ها را با ماجراجویی های خود پُر کردند و حتی بعضی هایشان در حال حضور در پروژه های لایو اکشن هستند. مانند قسمت دوم سریال “The Book of Boba Fett”

با وارد شدن شخصیت “بلک کرسانتان” به این سریال میتوان پیشبینی کرد که بسیاری دیگر از شخصیت های این کامیک ها نیز در دنیای لایو اکشن های جنگ ستارگان حضور پیدا کنند. در این مقاله به معرفی شخصیت هایی از این کامیک ها و احتمال حضورشان در پروژه های آینده جنگ ستارگان خواهیم پرداخت.

Black Krrsantan

“ووکی” بدنام که به عنوان یکی از ترسناک ترین شخصیت های تاریخ جنگ ستارگان شناخته میشود. او نیز متعلق به سیاره مادری “چوباکا”T “کشک” است و از آن جا توسط افرادی جنایتکار دزدیده شده و به عنوان یک گلادیاتور زندگی میکند. با افزایش خوی خشن و ظرفیت وحشتناکT او خیلی زود به یک جایزه بگیر تبدیل شده و قصه اش در واقع از این جا شروع میشود.

بلک کرسانتان که با اسم بلک کی نیز شناخته میشود توسط “جابا د هات” مأمور شد تا جدای تبعیدی، “اوبی وان کنوبی” را شکار کند اما در مبارزه با او شکست خورد و زخمی روی چشمش ایجاد شد. بسته به اهمیت حضور این شخصیت در دنیای جنگ ستارگان، ممکن است او را در سریال “اوبی وان کنوبی” ببینیم.

قرارداد بعدی او با “دارث ویدر” بود. لرد سیت با بلک کی و بوبافت ملاقات کرد و این اتفاقیست که ممکن است در سریال اخیر بوبافت به آن اشاره شود. ویدر بلک کی را برای ردیابی یک دشمن و بوبافت را برای یافتن خلبان “ایکس وینگ”، “لوک اسکای واکر” مأمور میکند بلک کی بعد از مأموریت با کمال میل به گودال گلادیاتور ها بازگشت.

Doctor Aphra

دوران کودکی “چلی لونا آفرا” مملو از غفلت بود. پدرش که وسواس زیادی در تحقیقات خود درباره تمدن های جدای ها داشت برای همسر و دخترش اهمیت زیادی قائل نبود. آفرا به همراه مادرش پدرش را ترک کرد و این باعث عصبانیت آفرا از همه چیز شد. پس از مرگ مادر، او با مسائل روحی مختلف و مشکلات روانی مواجه شد.

بعدها آفرا برای دکترای باستان شناسی به دانشگاه رفت. بعد از فارغ التحصیلی شروع کرد به باستان شناسی غیر قانونی و خطرناک در کهکشان. او با سفینه خود “آرک آنجل” سیاره های مختلف را گشت و اسیر امپراطوری “پالپاتین” شد و شاهد نابودی سیاره اش “آلدران” توسط “ستاره مرگ ” بود.

آفرا با دارث ویدر متحد شد تا برای حفاظت از او دروید های شرور بسازد. هرچند بعد تر اخراج شد و مشاغل دیگری را امتحان کرد. آفرا و بلک کی به ماجراجویی های زیادی میروند و او حتی در مقطعی با لوک اسکای واکر در بازیابی کریستال “رور” همکاری میکند. او به علاوه با کاپیتان “هرا سیندولا” و همینطور “بُسک” ماجراجویی هایی داشته است

با توجه به جدول زمانی سریال بوبافت و حضور بلک کی در آن، احتمال حضور آفرا نیز وجود دارد و حتی میتواند در سریال کنوبی که حضور دارث ویدر در آن تأیید شده نقش مهم تری نیز داشته باشد.

BT-1

این دروید که معمولا به عنوان ورژن شرور “آر تو دی تو” شناخته میشود توسط دکتر آفرا و در حالی که در فضا رها شده بود پیدا شد .خاموش و نابود شده در حدی که فقط میتوانست به زبان مرده دروید ها صحبت کند و دکتر آفرا متوجه این زبان نمیشد بنابراین برای روشن و راه اندازی کردن این دروید به سیاره ای دور افتاده رفت.

“بی تی وان” پس از روشن شدن با دکتر آفرا و دارث ویدر به دلیل راه اندازی سیستمش میجنگد اما “تریپل زیرو” او را قانع میکند که از حالا به بعد دکتر آفرا و دارث ویدر صاحب او هستند. این دروید خشن در بسیاری از ماجراجویی های خطرناک دکتر آفرا حضور داشته و حتی یکبار نابود میشود اما دوباره بازسازی شده و به ماجراجویی ها اضافه میشود.

Triple-Zero

با این که تریپل زیرو شبیه یک دروید خدماتی مانند “سی تری پیو” است اما با دروید مؤدبی که میشناسیم فاصله زیادی دارد. او در آداب معاشرت، ترجمه و شکنجه تخصص دارد و یکی دیگر از دروید های کشنده ایست که توسط دکتر آفرا و دارث ویدر فعال میشود.

این دروید مدتی به آفرا و دارث ویدر خدمت میکند تا این که رفتار تهاجمی اش از کنترل خارج میشود. اما ویدر او و بی تی وان را مهار کرده و خاطراتشان را پاک میکند. بعد تر وقتی که آفرا توسط این دو دروید شکنجه میشود خاطرات آن ها را برگردانده و با آن ها و سفینه ای فرار میکند و برای جعل مرگ خود سفینه را به دروید ها میسپارد. سپس بی تی وان و تریپل زیرو باید در کهکشان به ماجراجویی بپردازند.

ترجمه ای از طناز رجبعلی

مقاله ای ترجمه شده از سایت سایدشو