کمپانی “DC” برنامه مفصلی برای سال 2022 دارد. از سریال های تلویزیونی و انیمیشنی گرفته تا فیلم های لایو اکشن در دنیای سینمایی دی سی

در این مقاله به معرفی بعضی از این آثار میپردازیم

Naomi

اولین پروژه سریالی دی سی در سال 2022 “Naomi” است. سریالی بر اساس کامیکی به همین اسم به تهیه کنندگی “ایوا دوورنی” که قصه “مک دافی” با ایفای نقش “کیسی والفال” را روایت میکند. یک نوجوان طرفدار ابرقهرمان ها که زادگاهش دچار فاجعه ای فراطبیعی شده و توسط “سوپرمن” نجات میابد. این اتفاق شهروردان را به ترس می اندازد و قدرتی عجیب را در ناومی ایجاد میکند. اپیزود آزمایشی این سریال ماه ژانویه در شبکه “CW” منتشر خواهد شد.

Catwoman : Hunted

انیمیشن “Catwoman : Hunted” قصه آخرین سرقت “سلینا کایل” با صداپیشگی “الیزابت نیلیز” را روایت میکند. با این حال سرقت این جواهر قیمتی توجه دیگر شروران شهر “گاتهام” و “بت وومن” با صداپیشگی “استفانی بئاتریس” را نیز جلب خواهد کرد. این اثر سبک هنری جالبی دارد و با دیگر آثار دی سی متفاوت است، بنابراین نباید این فیلم را که در ماه فوریه استریم میشود از دست داد و به نظر میرسد با مجموعه ای دنباله دار طرف هستیم.

The Batman

طرفدار های دی سی با وجود تردید هایی که نسبت به این فیلم در اوایل ساختش داشتند، اکنون به انتشار آن به کارگردانی “مت ریوز” خوشبین اند. آخرین رویداد “DC Fandome” با تریلر جدیدی از این فیلم سینمایی انتظار های زیادی را بوجود آورد. فیلمی درباره “بروس وین”، میلیاردر گاتهام که با دشمن های مختلفی باید مبارزه کند. تریلر دیگری نیز با عنوان “خفاش و گربه” و با حضور شخصیت کت وومن منتشر شد. “جفری رایت” در نقش “کمیسر گوردون”، “زویی کراویتز” در نقش سلینا کایل، “پل دانو” در نقش “ریدلر” و “کالین فارل” در نقش “پنگوئن” در این اثر حضور دارند.

DC’s League of Super-Pets

به گفته شرکت “برادران وارنر”، “DC’s League of Super-Pets” آماده همکاری با ابرقهرمان های دی سی هستند. این انیمیشن با صداپیشگی “دواین جانسون” در نقش “کریپتو” سگ و رفیق سوپرمن در ماه می سال 2022 اکران خواهد شد. کریپتو، “Ace the Bat Hound”  با صداپیشگی “کوین هارت” و تیمی از حیوانات خانگی، با “کلارک کنت” و دیگر اعضای “لیگ عدالت” هنگام ربوده شدن همکاری خواهند داشت. بازیگران زیادی مانند “کیت مک کینون”، “جان کرازینسکی”، “ونسا بایر”، “ناتاشا لیون”، “دیگو لونا”، “مارک مارون”، “توماس میدلدیچ”، “بن شوارتز”، “جمیلا جمیل” و “کیانو ریوز” در این اثر حضور دارند.

Black Adam

ترسناک ترین دشمن “شزم” با فیلم سینمایی “Black Adam” به کارگردانی “جاوم کالت سرا” به دنیای سینمایی دی سی می آید. در این اثر دواین جانسون نقش این ضد قهرمان را ایفا خواهد کرد، کاراکتری که دیدگاه تاریکی به عدالت دارد. قصه این فیلم سینمایی هنوز ناشناخته ست، اما در اولین تریلرش گروهی از کاوشگران را دیدیم که به طور تصادفی با بلک ادم برخورد میکنند و همچنین سربازی را که فکر میکند با شلیک گلوله میتواند از پس این شرور بر بیاید.

The Flash

فیلم سینمایی “The Flash”  به کارگردانی “اندی موشیتی” در صدر شوکه کننده ترین تریلر های دی سی در سال 2021 قرار دارد. این اثر که پاییز 2022 منتشر میشود با ایفای نقش “ازرا میلر”T مبارزه “بری آلن” در یک دنیای ابرقهرمانی را روایت میکند کسی که در فیلم “لیگ عدالت” باعث نجات دنیا شد. در این اثر جدیدT فلش و “سوپرگرل” جدید با ایفای نقش “ساشا کال” رویداد های جدول زمانی دنیای سینمایی دی سی را عوض خواهند کرد و این یعنی جنجال هایی چند بعدی در راه است. به علاوه حضور “مایکل کیتون” و  “بن افلک” در نقش بتمن در این فیلم سینمایی قطعی شده است، بنابراین طرفدار هر دوره ای از دنیای دی سی که باشید این اثر میتواند فیلم مورد انتظار دی سی در سال 2022 باشد.

Batgirl

فیلم سینمایی “Batgirl” به کارگردانی “عادل الاربی”، قصه “باربارا گوردون”، یکی دیگر از مبارزین گاتهام را روایت خواهد کرد. حضور چند بازیگر فعلا در این اثر تأیید شده است. “برندان فریزر” در نقش “گارفیلد لینز” یا همان “فایرفلای” شرور  و “جی کی سیمونز” در نقش کمیسر گوردون، پدر باربارا و رئیس پلیس شهر. به جز عکس هنری منتشر شده از این اثر، چیز دیگری از آن مشخص نشده و معلوم نیست این شخصیت چطور قرار است وارد دنیای سینمایی دی سی شود و آیا سایر مبارز های دیگر مانند “رابین” و “نایت وینگ” نیز در این فیلم سینمایی حضور دارند ؟ به علاوه تاریخ انتشار دقیق این اثر نیز مشخص نیست و تنها گفته شده در سال 2022 منتشر خواهد شد.

ترجمه ای از طناز رجبعلی

مقاله ای ترجمه شده از سایت سایدشو