راند سوم:شخصیت پردازی

از آنچایی که چاکی زمانی انسان بوده است باعث شده است بسیاری از ویژگی های خود را پس از انتقال یافتن به عروسک حفظ کند.مانند جنون دیوانه واری که داشت.همچنین عروسکی بسیار خشن است و شوخ طبعی بسیار پیچیده ای دارد که با ظاهر عجیب او به خوبی ترکیب می شود.به عنوان یک عروسک شمارا بسیار غافلگیر می کند اما نه از جنبه ی خوبش.

درمقابل گویا آنابل از شخصیت پردازی تهی است،عروسک در کل صحبت نمی کند و حتی به سختی حرکت می کند حتی حالت چهره ائ نیز هیچ گاه تغییر نمی کند و واکنش یکسانی به اتفاقات اطراف دارد.هنگامی که ما شیطانی که عروسک را تسخیر کرده می بینیم باز هم هیچ گاه با او آشنا نمی شویم و برای ما ناشناخته می ماند.او تنها و تنها یک هدف دارد و آن هم تسخیر روح انسان هاست.

در مجموع شخصیت دیوانه واری که چاکی دارد بر ترسناکی آنابل قلبه می کند و برنده این راند چاکی است.

آنابل:2-چاکی:1

راند چهارم:ترسناکی

وقتی صحبت از پاکی و وحشت آفرینی آن می شود تعدادی از فاکتور ها است که باید بررسی کنیم.هر زمان که او صحبت می کند با تکان ها و حالات غیر طبیعی ای که دارد با روح و روان ما بازی می کند.

حتی این حالات چهره بعدا در سری با تیکه تیکه شدن صورت چاکی و زشت تر شدن آن ترسناک تر هم می شود.او در هرجایی مخفی می شود تا به قربانیان خود حمله کند.چاکی برای هی کسی که به آسانی با صحنه های جامپ اسکرین بترسد بسیار تاثیر گذار است م شمارا حسابی می ترساند.

در طرفی دیگر با اینکه لبخند محو نشدنی ای که روح صورت آنابل است به خودی خود ترسناک است اما بار اصلی فیم بو دوش شیطانی است که عروسک را تسخیر کرده است.

شیطانی که آنابل را تسخیر کرده است می تواند محیط را تغیر دهد و اتمسفری ترسناک ایجاد کند.همچنین می تواند برای افراد توهم ایجاد کند و بستر مناسب برای جامپ اسکرین هارا شکل دهد.و زمانی که پدیدار می شود ما با موجودی سیاه رنگ با شاخ هایی بر روی سرش مواجه می شویم گویی که از خود جهنم آمده است.او به راحتی می تواند ناپدید شود که این خود بر بار ترس فیلم اضافه می کند.

او به راحتی می تواند نا پدید شود که این خود بر بار ترس فیلم اضافه می کند.

آناببل گاهی به ما استراحت می دهد اما پاکی پر است از تله های مرگ بار و جامپ اسکرین ها.با این وجود برنده این بخش چاکی است.

انابل:2-چاکی:2

راند پنجم:تعداد قتل ها

چاکی با سرعت باورنکردنی ای به شمار قتل های خود از سال 1988 اضافه می کند و به نظر نمی رسد که حالا حالاها متوقف شود.در بازی کودکان 2 اون به تنهایی هفت نفر را از پا در آورد.

تجره و مهارت او در قتل ها در این سری باورنکردنی است،از هرچیزی به عنوان آلات قتل اسفاده می کند مانند جاقو ها نرده و حتی خط کش!!با انقال روح خود به چند عروسک که در کالت اه چاکی دیدم حتی خطرناک تر هم شد،هیچ کس در کنار این عروسک تضمین جانی ندارد،حتی شما دوست عزیز.

اما سری آنابل داستان متفاوتی دارد.تا به امروز در این سری چیزی در حدود 8 نفر کشته شده اند اما بیشتر آنها به طور مستقیم به دست آنابل کشته نشدند و تنها تعداد محدودی را می توان بهآناب نسبت داد.

مرگ  سامیل مولینز در آنابل کریشن بسیار تکنده بود،او صلیبی در مقابل شیطان در دست گرفته بود،سپس انگشتان دستش یک به یک به صورت کامل به صمت خودش برگشتند و باعث مرگ او شد، با این وجود بازهم قابل مقایسه با سکانس کارخانه بازی کودکان 2 باشد.

با توجه به اضافه شدن جنازه های چاکی در هر قسمت آن پاکی به راحتی برنده این راند میشد.

آنابل:2-چاکی:3 در نهایت چاکی موقف می شود آنابل را سه بر دو شکست دهد.آیا ما عروسک درستی رو انخاب کردیم؟؟ ؟

خوشحال میشیم که در کامنت ها نظرات خودتون رو با ما به اشتراک بذارید.