از بتمن تا زاتانا، کمیک‌های DC برخی از جذاب‌ترین ابرقهرمان‌های اطراف را به نمایش می‌گذارند.

ابرقهرمانان باحال هستند. در حالی که بسیاری در مورد فانتزی های قدرت و ساختارهای سیاسی که قهرمانان کتاب های مصور ممکن است نشان دهند، موضع فلسفی داشته اند، چیزی که باعث می شود ابرقهرمانان مرتبط باقی بمانند این است که آنها بسیار سرگرم کننده هستند. از لباس‌ها و قدرت‌ها گرفته تا اقتباس‌های حماسی، صلیبی‌های شنل پوش کمیک برای بسیاری جذابیت دارند.

به عنوان یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های فعال در زمینه کتاب‌های مصور، DC دارای برخی از جالب‌ترین ابرقهرمانان است. در حالی که برخی، مانند لوبو، دوره خاصی از جذابیت را تراوش می کنند، برخی دیگر، مانند بتمن، طبیعتی جاودانه برای جذابیت خود دارند. از مراقبان سطح خیابان گرفته تا نوجوانان روباتیک، قهرمانان دی سی کاملاً عالی هستند.

 

10 هاکمن و هاک گرل دارای طراحی های بصری و اقتباس های انیمیشنی قوی هستند

ابرقهرمان باحال دی سی

هیچ کس تا به حال هاکمن و هاک گرل را به داشتن شخصیت های سرراست متهم نکرده است. با وجود افسانه های گیج کننده آنها، این زوج به طور مداوم به صفحات کمیک دی سی بازمی گردند. فرقی نمی‌کند که شاهین هاها پلیس‌های Thanagarian باشند، جفت‌های روح همیشه در حال تناسخ، هر دو یا هیچکدام؛ چیزی در مورد افراد بالدار با سلاح‌های قرون وسطایی وجود دارد که طرفداران آن را دوست دارند.

به خصوص هاک گرل خیلی باحال است. حضور او در کارتون‌های Justice League و Justice League Unlimited ، او را به عنوان یک شخصیت سخت‌گیر و غیر مزخرف معرفی کرد که در کارکردن با یک گرز مهارت داشت. این ظواهر در معرفی شاهین ها به بسیاری از بینندگان بسیار مهم بود و شایرا را به عنوان یکی از شگفت‌انگیزترین قهرمانان دی سی تثبیت کرد.

 

9 لوبو یک دهه نودی جذاب است

ابرقهرمان باحال دی سی

او سیگار می کشد، موتورسیکلت سواری می کند و یک جایزه بگیر بین کهکشانی است که عاشق دلفین های فضایی است. این چیزها و موارد دیگر باعث شد تا لوبو به جالب ترین و بدترین شخصیت دی سی در اواخر دهه 80 و 90 تبدیل شود. لوبو برای اولین بار به عنوان یک تقلید از ضدقهرمانان سرسخت با نگرش های بد عمل کرد، و به زودی موفق ترین نمونه از تروپ شد.
حتی پس از گذشت زمان تاریک، لوبو همچنان مورد علاقه طرفداران است. علیرغم راه اندازی مجدد تاسف بار در نیو 52، لوبو همچنان آنچه را که او را باحال می کند حفظ کرده است: lمدل مو، یک جلیقه چرمی، و یک رفتار شیطانی.

 

8 زاتانا قدرتمند اما مرتبط است

ابرقهرمان باحال دی سی

جادوگر اعظم زاتانا حرف های زیادی برای گفتن دارددارد، اما همه آنها بسیار جالب است. به عنوان یک شعبده باز صحنه که توانایی های جادویی اش تا حدی از طریق اصل و نسب انسان جادوگر او به دست می آید، زاتانا ثابت کرده است که یکی از اعضای سرسخت لیگ عدالت و همچنین یکی از تواناترین جادوگران DCU است.

توانایی‌های زاتانا مرز بین جادوی صحنه و جادوی واقعی‌اش را محو می‌کند و باعث می‌شود او تقریباً برای هر کاری توانا به نظر برسد. با این حال، زاتانا یک شخصیت بسیار مرتبط است. توانایی او در راه رفتن بر خط بین قادر مطلق و فانی او را به جالب ترین کاربر جادویی در دنیای دی سی تبدیل می کند.

 

7 فانوس های سبز قدرت های شگفت انگیزی دارند

ابرقهرمان باحال دی سی

در حالی که دی سی کامیکس تعداد زیادی ابرقهرمان با نام فانوس سبز دارد، همه آنها یک چیز مشترک دارند: قدرت های فوق العاده. حلقه Green Lantern با مسئولیت بسیار زیادی همراه است، اما توانایی‌های فوق‌العاده جالب آنها بیش از جبران هرگونه کاغذبازی پلیس فضایی است.

حلقه سبز فانوس که اغلب به آن “قوی ترین سلاح در جهان” می گویند، به صاحبان خود اجازه می دهد تا هر چیزی را از تخیل خود خلق کنند. برخی از فانوس‌ها، مانند جان استوارت، از آن برای خلق چیزهایی مانند سلاح‌های نظامی استفاده می‌کنند، در حالی که برخی دیگر، مانند کایل راینر، از حلقه برای زنده کردن هنر خود استفاده می‌کنند. صرف نظر از فانوس فردی، حلقه Green Lantern فوق العاده جالب است.

6 رد هود یک پسر بد سرکش است

ابرقهرمان باحال دی سی

اگر لوبو نشان دهنده گرایش های کتاب های مصور دهه 90 است، رد هود نشان دهنده گرایش های دهه 00 است. Red Hood با پوشیدن یک ماسک قرمز مرموز و داشتن یک جفت تفنگ، تکامل شیک ضدقهرمان پسر بدی است که به قوانین اهمیتی نمی‌دهد.

نگرش رد هود در تعاملات او با بقیه خانواده بت‌ها نیز آشکار است. رد هود یاغی گروه است که قوانین بتمن را زیر پا می گذارد و با هم تیمی هایش درگیر می شود. بی‌توجهی رد هود به اقتدار و روش‌های شدید مبارزه با جرم ممکن است او را در موقعیت‌های سختی قرار دهد، اما این کاراکتر را نیز به محبوبیت طرفداران تبدیل می‌کند.

اکشن فیگور رد هود | Red Hood | سری دی سی مولتیورس برند McFarlane Toys

 

5 فلش باحال ترین لباس را دارد

ابرقهرمان باحال دی سی

قدرت های فلش رشک برانگیز است. سرعت فوق العاده او به او این توانایی را می دهد که به هر کجا که می خواهد سفر کند، هرگز دیر نرسد و حتی در زمان سفر کند. هنگامی که با نگرش شاداب او ترکیب می شود، قدرت های فلش باعث می شود مبارزه با جرم و جنایت نه تنها آسان، بلکه سرگرم کننده نیز به نظر برسد. با این حال، چیزی که سطحعدی Flash را جذاب می کند، لباس او است.

کت و شلوار قرمز روشن Scarlet Speedster یکی از برجسته ترین طرح های بصری در کمیک ها است که فوراً در هر جمعیتی قابل تشخیص است. لهجه‌های رعد و برق و بال‌های سر این لباس باعث می‌شود که Flash به همان سرعتی که هست به نظر برسد و لباس را به‌عنوان براق‌ترین لباس در دنیای DC به هم بچسباند.

اکشن فیگور فلش | Flash | سری دی سی مولتیورس برند McFarlane Toys

4 سایبورگ مانند یک خواهر یا برادر بزرگتر باحال است

ابرقهرمان باحال دی سی

سایبورگ علیرغم اینکه یک ورزشکار سابق است که بدنش با فناوری های دنیای ماورایی آغشته شده است، هنوز هم یکی از مرتبط ترین شخصیت های دی سی کامیکس است. تیتان نوجوان خنده دار، باحال و همدلانه است و به خوانندگان این امکان را می دهد که با او ارتباطی فوری برقرار کنند. با وجود احمق بودن، سایبورگ همچنین دارای حس پختگی است که باعث می شود هم تیمی ها و هم خوانندگان به او نگاه کنند.

سایبورگ علاوه بر رفتارش، قدرت های جالبی هم دارد. در حالی که ویکتور استون ممکن است کمتر از فن آوری در بدن خود هیجان زده باشد، بسیاری از خوانندگان به توانایی های او برای پرواز، هک کردن رایانه ها و شلیک لیزر از بازوی او حسادت می کنند.

 

3 قناری سیاه یک ستاره راک ابرقهرمان است

ابرقهرمان باحال دی سی

تنها چیزی که ممکن است از یک ابرقهرمان جالب تر باشد یک ستاره راک است. خوشبختانه برای قناری سیاه، او هر دو است. داینا لنس راه مادرش را دنبال کرد و تبدیل به یک ابرقهرمان تهاجمی شد، اما او با استفاده از فریاد صوتی خود برای ایجاد موسیقی راک بلندگو خراب کن به نام قناری سیاه اضافه کرد.

علاوه بر هویت مخفی قناری پوشیده از چرم، قناری سیاه با سرسختی خود نیز متمایز است. لنس مرتباً پا به پای برخی از سرسخت‌ترین شخصیت‌های شرور دنیای DC می‌رود، اما هرگز نمی‌ترسد از سرسخت‌ترین قهرمانانش مانند گرین ارو و بتمن عقب‌نشینی کند.

 

2 نایت وینگ باحال ترین در داخل دنیای DC است

ابرقهرمان باحال دی سی

در حالی که بیشتر خانواده بت‌ها را می‌توان به عنوان باحال طبقه‌بندی کرد، هیچ‌کدام به اندازه دیک گریسون یا همان نایت‌وینگ، در جهان دی سی جذاب‌تر نیستند. این قهرمان مورد علاقه همسالانش است و به عنوان صدای ابرقهرمانان نسل بعدی دی سی، رهبری تایتان های نوجوان و همچنین لیگ عدالت، خدمت کرده است.

نایت وینگ دوست همه است. این امر، همراه با لباس چشم نواز، اسم رمز خاص و میل او به زدن پشتک از پشت بام، نایت وینگ را به جذاب ترین ابرقهرمان در محدوده دنیای DC تبدیل می کند.

اکشن فیگور نایتوینگ جوکر | Nightwing Joker | برند McFarlane Toys

 

1 بتمن بر چشم انداز فرهنگ پاپ تسلط دارد

ابرقهرمان باحال دی سی

در حالی که نایت وینگ ممکن است برای سایر قهرمانان خود جالب ترین باشد، بتمن بدون شک جذاب ترین قهرمان در دنیای واقعی است. ستایش طرفداران از بتمن به قدری کامل است که او را می توان در هر محصولی و تقریباً در هر قطعه ای از رسانه های اقتباس شده DC یافت.

بتمن مجموعه ای عالی از گجت ها دارد. او تعداد بیشماری کت و شلوار فوق العاده جذاب دارد. او می تواند به هر جایی برود، هر کاری انجام دهد و با بدترین و سرسخت ترین افراد دنیای دی سی بجنگد و برنده شود، حتی بدون هیچ قدرتی. در حالی که خود بروس وین ممکن است باحال ترین مرد موجود نباشد، افسانه هایی که او در نقش بتمن خلق کرده است او را بی نهایت حماسی می کند.

اکشن فیگور 50 سانتی بتمن | batman |

ترجمه ای از هادی شنوایی – برگرفته از سایت cbr

https://www.cbr.com/dc-comics-coolest-heroes/