رورونوا زورو یکی از قوی ترین جنگجویان در انیمه وان پیس است، ولی نکاتی راجع به این شخضیت وجود دارد که طرفداران هنوز راجع به آنها نمی دانند. در این مظلب، شما را با این 8 نکته آشنا می کنیم.

رورونوا زورو وان پیس

زورو یک از قوی ترین جنگجوان بین دزدان دریایی کلاه حصیری می باشد. زورو در “آبی شرق” به این گروه ملحق شد و از آن زمان به بعد وفادارانه به این گروه خدمت کرده است. زورو یکی از محبوب ترین شخصیت های انیمه وان پیس است و با شجاعت و شمشیرزنی خود، دل میلیون ها  طرفدار را ربوده است.

به عنوان یک عضو دزدان دریایی کلاه حصیری، زورو جز قهرمان های اصلی داستان وان پیس است و این به این معنی است که تقریبا در همه قسمت ها حضور دارد. زورو طرفداران زیادی دارد که همیشه در تلاشند تا راجع به او اطلاعات کسب کنند اما یک سری از نکات، از دستشان در می رود. لیست زیر، چیزهای ناشناخته ای راجع به زورو را پوشش می دهد.

فیگور کاراکتر رورونوا زورو (Roronoa Zoro) از انیمه وان پیس | One Piece

8/8 – برنامه داشت تا عضوی از گروه باگی باشد

رورونوا زورو وان پیس

هر چند که زورو عضو دزدان دریایی کلاه حصیری است، اما در ابتدا “اودا” نویسنده داستان، می خواست او بادیگارد باگی (Buggy) باشد. طرحی از این ایده در جلد 3 به نمایش درآمد.

اگر زورو عضوی از گروه باگی بود، داستان خیلی تغییر می کرد. این بدان معنی است که لوفی او را در شهر شلز ملاقات نمی کرد زیرا لوفی تا قبل از بخش شهر نارنجی با باگی روبرو نشده بود. اگر اودا نظر خود را تغییر نمی داد، جالب بود که ببینیم چه کسی به عنوان شماره دو لوفی جایگزین زورو می شد. یا شاید اودا باعث می شد زورو گروه باگی را ترک کند، هرچند که بسیار بعید بود زیرا زورو برادر بزرگتر باگی در نظر گرفته می شد.

8/7 – تنها عضوی که لوفی به دنبال او بود.

رورونوا زورو وان پیس

وقتی لوفی برای تحقق رویای خود برای تبدیل شدن به پادشاه دزدان دریایی حرکت کرد، هیچ ایده ای نداشت که چگونه می خواهد آن را به انجام برساند. زمانی که او با کوبی آشنا شد، لوفی متوجه شد که به خدمه بیشتری نیاز دارد. در تلاش برای یافتن اعضای جدید، لوفی با زورو برخورد کرد.

لوفی که تحت تاثیر بدنامی خود قرار گرفته بود، به دنبال نجات زورو و افزودن او به خدمه خود بود. در ابتدا، زورو تمایلی نداشت اما لوفی موفق شد او را راضی کند، بنابراین شکارچی بدنام دزدان دریایی چاره ای جز پیوستن نداشت. این تنها باری بود که لوفی قبل از اینکه حتی فرصتی برای ملاقات داشته باشد، به دنبال یک شخص بود.

فیگور مانکی دی لوفی (Monkey D Luffy) از انیمه وان پیس | One Piece

8/6 – میوه شیطانی احتمال

رورونوا زورو وان پیس

دزدان دریایی کلاه حصیری از قدرتمندترین گروه ها در جهان هستند. این گروه، ترکیبی از مصرف کنندگان میوه های شیطانی و غیر شیطانی است که این موضوع باعث می شود گروهی کاملاً متعادل باشند. در یک مصاحبه، از اودا پرسیده شد که چه نوع میوه شیطانی به اعضایی که کلاه حضیری ندارند می دهد.

زورو میوه شیطانی ندارد، بنابراین اودا مجبور شد به او نیز میوه بدهد. بنابراین، اودا Uo Uo no Mi را انتخاب کرد، مدل: Seiryu، که میوه شیطانی Kaido است. جالب اینجاست که اودا اظهار داشت که به جای تغذیه مستقیم میوه شیطانی به زورو، ترجیح می دهد یکی از شمشیرهای زورو آن را بخورد.

8/5 – تنها عضو بدترین نسل که میوه شیطانی ندارد

رورونوا زورو وان پیس

بدترین نسل، گروهی متشکل از دوازده دزد دریایی بدنام است که دو سال پیش در Sabaody جمع شدند. “بدترین نسل” شامل بسیاری از قوی ترین دزدان دریایی در جهان است، مانند مانکی دی. لوفی، ترافالگار لا، یوستاس کید، ریش سیاه و رورونوآ زورو.

تقریباً همه اعضای بدترین نسل میوه شیطان دارند، به استثنای زورو. کیلر نیز قبلاً یک مصرف کننده میوه غیر شیطانی بود، اما به اجبار توسط کایدو با SMILE تغذیه شد که باعث شد او توانایی شنا را از دست بدهد.

فیگور کاراکتر رورونوا زورو (Roronoa Zoro) از انیمه وان پیس

8/4 – بر اساس نام یک دزد دریایی واقعی

رورونوا زورو وان پیس

این یک واقعیت شناخته شده است که بسیاری از شخصیت های انیمه وان پیس، هم از شخصیت های ادبی و هم از شخصیت های واقعی الهام گرفته شده اند.

در یک مصاحبه، اودا تأیید کرد که نام خانوادگی زورو، رورونوآ، بر اساس تلفظ ژاپنی فرانسوا اولونایس، دزد دریایی فرانسوی که در قرن هفدهم زندگی می‌کرده است انتخاب شده است. این به طور موثر زورو را به تنها کلاه حصیری تبدیل می کند که نامش از یک دزد دریایی واقعی الهام گرفته شده است.

8/3 – وضعیت سوپرنوا

رورونوا زورو وان پیس

اکثر اعضای بدترین نسل کاپیتان خدمه مربوطه خود هستند. لوفی کاپیتان دزدان دریایی کلاه حصیری، کید کاپیتان بچه دزدان دریایی، ریش سیاه کاپیتان دزدان دریایی ریش سیاه، ترافالگار کاپیتان دزدان دریایی قلب و … .

ویژگی این شخصیت ها ثابت می کند که آنها بسیار قدرتمند هستند و داشتن یک جایگاه در این گروه برجسته واقعاً خاص است. زورو و کیلر تنها دو عضو غیر کاپیتان هستند که گواهی بزرگی بر مهارت آنهاست.

فیگور کاراکتر ترافالگار لا (Trafalgar Law) از انیمه وان پیس

8/2 – به عنوان یک چشم در نظر گرفته شده بود

رورونوا زورو وان پیس

پس از پرش زمان، زورو قوی‌تر از همیشه برگشت، اما بدون چشم چپ بود که هواداران را بسیار شگفت‌زده کرد. تئوری‌های زیادی توسط طرفداران مطرح شده است که مشخص می کند چرا زورو چشم خود را از دست داده است.

در مصاحبه ای با نوبوهیرو واتسوکی، اودا فاش کرد که او می خواسته اندکی پس از شروع وان پیس، زورو را یک شخصیت یک چشم بسازد. با این حال، او تا پرش زمان، صبر کرد تا در واقع چشم زورو را از بین ببرد.

8/1 – سوالات بی اهمیت مصاحبه ها

رورونوا زورو وان پیس

به دلیل محبوبیت زورو، طرفداران از اودا سوالات زیادی در مورد شخصیت مورد علاقه خود می پرسند و نویسنده هرگز آنها را ناامید نمی کند. اودا چیزهای شخصی زیادی را در مورد زورو فاش کرده است، مانند غذاهای مورد علاقه او، که برنج سفید و گوشت جانور دریایی هستند. او از شکلات بدش می آید زیرا معتقد است که خیلی شیرین هستند.

سرگرمی های زورو شامل آموزش و نوشیدن الکل است که به خوبی با شخصیت او هماهنگ است. مانند تمام کلاه حصیری ها، زورو یک رنگ خاص و یک عدد دارد که به ترتیب سبز و دو هستند. اگر کلاه های حصیری دزدان دریایی نبودند زورو افسر پلیس می شد.

 

ترجمه ای از هادی شنوایی – برگرفته از سایت Gamerant.com